Na prodej je motorka EXC-F z roku 2022, která má najeto pouze 76 motohodin. Motorka je pravidelně servisována a je v perfektním stavu. Je vybavena podvozkem SD a má zapsané motard přední kola v technickém průkazu (TP), včetně dalších doplňků. K motocyklu jsou přibalená motokrosová kola. Motorka disponuje kotoučem o průměru 320 mm, silničními pneumatikami s opotřebením 70 % a krosovými pneumatikami s opotřebením 80 %. Dále je osazena laděným výfukem včetně svodů LV, LED světlem a blinkry.
2022
76 km
Včetně všech poplatků
KTM EXC-F 500 2022 MOTARD
Dobruška
KTM EXC-F 500 má dravý vzhled, který okamžitě naznačuje, že pod kapotou bije výkonný motor připravený na špinavé tratě i nenadálé výjezdy mimo asfalt. Ostré linie kapotáže a robustní rám dávají tušit, že tahle mašina zvládne i náročné výzvy.
Jeho kompaktní rozměry a nízká hmotnost umožňují snadné manévrování v technických úsecích a rychlé korekce dráhy v zatáčkách. Jezdec se díky tomu může plně soustředit na stopu před sebou, zatímco motorka poslušně kopíruje každý pohyb.
Neutuchající charakter EXC-F 500 podtrhují odolné plastové díly a kryt motoru, které chrání klíčové komponenty před nárazy kamenů a větví. Díky tomu motocykl vypadá stále připraven k dalšímu výletu, i když už má najeto stovky kilometrů po náročných tratích.
Výbušný nástup výkonu a plynulý průběh otáček dávají jezdcům jistotu při rychlém předjíždění i při prudkých výjezdech. Tahle 500ka umí okamžitě vyrazit vpřed bez váhání.
Podvozek s dlouhým zdvihem a přesným nastavením tlumičů dokáže pohltit nerovnosti i ostré kořeny na lesních cestách. Na českých lesních trailech se díky tomu budete cítit, jako byste řídili natažený pružný luk.
Ergonomie posedu a možnost rychlých úprav řídítek či pedálů umožňují naladit stroj na míru jak začínajícímu, tak zkušenému jezdci. Ať už máte v plánu víkendové výpravy, nebo vysedávání v jezdecké akademii, EXC-F 500 vás posadí vždy do ideální polohy.
Udělej demontáž plastových krytů a zkontroluj upevnění chráničů podsedlové části, a dávej pozor na praskliny a uvolněné šrouby, protože létající kameny a pád zvolí slabé místo jako první cíl.
Udělej test funkčnosti mapovacího spínače a rychlé přepínání palivových map, a dávej pozor na prodlevy v reakci motoru a nečekané vypadávání zapalování, protože špatně naladěná elektronika může sabotovat výkon přesně v okamžiku, kdy jej potřebujete nejvíc.
Udělej vizuální kontrolu ložisek řízení a několikrát zatoč vidlicí, a dávej pozor na nadměrnou vůli v hlavovém složení a únik oleje z těsnění vidlice, protože opotřebované ložisko i netěsné manžety zkazí stabilitu v technických úsecích.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi