KTM Duke 390, rok výroby 2022, s nájezdem 16000 km (stále v provozu).
Motorka je ve výborném technickém i vizuálním stavu, pravidelně servisovaná, naposledy při 15000 km (všechny filtry, olej). Ve 14000 km byla měněna řetězová sada a nyní je obutá na nové zadní pneumatice (není na foto). Motorka je vybavena:
Byla dokoupena krátká zrcátka, kratší držák SPZ a padací rámy. Původní zrcátka, držák a výfuk madla pro spolujezdce budou přidány k motorce.
Jsem 2. majitel, motorka byla zakoupena v KTM Trojan. 1. majitel jednou položil motorku na parkovišti, což způsobilo škrábnutí pravého padacího rámu a chránic rukou, ale to není vidět.
Součástí prodeje:
Vhodné pro zájemce o modely jako KTM Duke 390, RC, Honda CB 500, 600, 650, CB500X, Kawasaki Ninja 400, 300, 650, Yamaha MT-03, MT-07, YZF-R3, Z400, Z650, Suzuki, Aprilia, CBR.
2022
16.000 km
Včetně všech poplatků
Ktm duke 390
České Budějovice
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi