KTM Duke 390, rok výroby 2022, s nájezdem 15 500 km (stále v provozu). Motorka je vynikajícím technickém i vizuálním stavu a byla pravidelně servisována, naposledy při 15 000 km, kdy byly provedeny všechny filtry a výměna oleje. Ve 14 000 km byla vyměněna řetězová sada a nyní má novou zadní pneu. KTM Duke 390 je vybavena oboustranným quickshiftrem a SUPERMOTO módem. Mezi dalšími vylepšeními najdete krátká řidítka, kratší držák SPZ a padací rámy. Původní zrcátka, držák a výfuk madla pro spolujezdce jsou součástí motorky. Motorka byla zakoupena v KTM Trojan a má jednoho předchozího majitele. Ten však jednou položil motorku na parkovišti, což vedlo k drobnému poškození pravého padacího rámu a chrániče rukou, ale to není na první pohled vidět. Součástí prodeje jsou také 2 originální klíče a kódová karta.
2022
15.500 km
Včetně všech poplatků
Ktm duke 390
České Budějovice
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi