Na prodej je motocykl KTM RC 390, vyrobený v roce 2022, s jediným majitelem a najetými pouze 3 156 km. Motocykl je ve výborném stavu – nikdy nebyl bouraný, nepadající a bez škrábanců. Motor má objem 373 cm³ s výkonem 44 PS a točivým momentem 37 Nm. Je vybaven 6rychlostní převodovkou, slip clutch (PASC) a technologií ride by wire. Podvozek zahrnuje 43 mm vidlici WP APEX, zadní mono shock, Cornering ABS a Supermoto mód, což přispívá k výbornému jízdnímu výkonu. Rám a kola jsou z lehkých materiálů, s litými koly velikosti 17". Suchá hmotnost motocyklu je 158 kg. Rozměry zahrnují výšku sedla 824 mm a rozvor 1 343 mm, přičemž nádrž má objem 13,7 l. Elektronika je moderní, s TFT displejem, systémem řízení trakce a volitelným Quickshifterem+.
2022
3 km
Včetně všech poplatků
KTM RC 390 (2022) 1. majitel, koupena nová v ČR, odpočet DPH
Krupka
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi