Na prodej je motorka KTM RC 390 z roku 2022, která byla zakoupena nově v České republice. Je v perfektním stavu, nebouraná, nepadnutá a bez jakýchkoliv škrábanců. Má najeto pouze 7 500 km a platnost technické kontroly je do srpna 2028. Motocykl je vybaven motorem o objemu 373 cm³, který poskytuje výkon 44 PS a točivý moment 37 Nm. Převodovka má 6 rychlostí a je zde také slip clutch (PASC) a systémy jako ride by wire. Podvozek tvoří WP APEX 43 mm vidlice a zadní mono shock, s funkcí Cornering ABS a Supermoto módem pro optimální ovládání. Kola jsou litá o průměru 17 palců a suchá hmotnost motorky činí 158 kg. Výška sedla je 824 mm a rozvor kol je 1 343 mm, s nádrží o objemu 13,7 litru. V oblasti elektroniky je motocykll vybaven TFT displejem, trakční kontrolou a volitelným Quickshifterem+.
2022
7.500 km
Včetně všech poplatků
KTM RC 390 (2022)
Teplice
KTM 390 Duke okouzlí ostrým designem a odhaleným rámem, který zdůrazňuje sportovní charakter stroje. Jeho minimalistická kapotáž a úzký profil vytvářejí dojem lehkosti a agility na městských ulicích i klikatých silnicích.
Stroj má nízké těžiště a kompaktní rozměry, což usnadňuje manévrování v dopravní špičce i na parkovištích. Přímá linka řidítek a dobře vyvážený podvozek umožňují pocit naprosté kontroly už z prvních metrů.
Vizuální čistota kapotáže bez zbytečných plastik působí technicky a současně elegantně. KTM 390 Duke tak osloví jezdce hledající stroj, který vypadá moderně a zároveň splní každodenní požadavky dojíždění i zábavy.
Citlivá odezva na plyn a lehké řízení poskytují okamžitou zpětnou vazbu při každém manévru. Díky tomu můžete svižně proplouvat městským provozem i rychleji akcelerovat na venkovských silnicích.
Vzpřímená jízdní pozice s mírně zdviženými řídítky snižuje únavu rukou a zad, což zvyšuje komfort při delších trasách. KTM 390 Duke nabídne rovnováhu mezi sportovní hbitostí a pohodlím pro každodenní používání.
Lehká konstrukce a precizní podvozek zajišťují stabilitu i na nerovném asfaltu. Každý záhyb silnice projedete s jistotou, aniž by došlo ke ztrátě kontaktu s vozovkou.
Sejměte boční kryty a prohlédněte upevnění rámových svárů a horního mostu, a dávejte pozor na praskliny a korozi v místech ohybu, protože opomíjené vady mohou ohrozit strukturální integritu stroje.
Sejměte sedlo a vyzkoušejte quickshifter, a sledujte záškuby při podřazování a zpožděnou reakci, protože opotřebené snímače a špatné nastavení mohou komplikovat plynulost řazení právě při prudké jízdě.
Odejměte kryt palubní jednotky a spusťte diagnostiku, a dávejte pozor na chybové kódy a neaktuální firmware, protože nevyřešené softwarové závady mohou omezit výkon a bezpečnost během jízd českou krajinou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi