Na prodej je motorka Ducati Monster 937 Plus, která byla vyrobena v dubnu 2022 a má najeto pouze 3.160 km. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v autorizovaném servisu a má vítanou výhodu, že je depotenziováno na 35 kW, což z něj činí skvělou volbu pro začínající jezdce. Motorka je v pečlivě udržovaném stavu a má jediného majitele. Mezi její příslušenství a úpravy patří snížené sedlo (k dispozici je také standardní sedlo), možnost jedno- nebo dvoumístného sedla, mřížka na krytu chladiče a fumé kapotáž, přičemž originální díly jsou také k dispozici. Součástí vybavení je i originální Ducati udržovač baterie a výkonný chladič radiátoru od DBK parts. Převod vlastnictví bude na náklady kupujícího. Motorka je připravena k okamžitému využití bez zbytečných zdrženích.
2022
3.200 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 937937 + 35 kw
Moden
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi