Na prodej je Ducati Monster 937+ depotenziovaná na 35 kW, vhodná pro řidičské oprávnění A2. Motocykl je ve výborném stavu a byl kompletně servisován v autorizovaném servisu Ducati. Servis zahrnoval výměnu vzduchového filtru, olejových filtrů, oleje, odvzdušnění brzd a výměnu brzdových destiček. Nové pneumatiky dodají jistotu při jízdě.
Motocykl je vybaven třemi plně nastavittelnými mapami: sportovní, touring a městskou. Dále je osazen elektronickým rychloměrem pro plynulé řazení nahoru i dolů, protiskluzovou spojkou, Launch control, ABS při zatáčení a anti-wheelie.
Doplňky zahrnují:
Součástí nabídky je také samostatný výfuk s dvojitým výstupem QD a všechny originální náhradní díly.
2022
18.900 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 937+ depo 35kw A2
Casal Cermelli
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízen�� ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi