Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / BMW / BMW S 1000 RR / BMW S 1000 RR

    2022 BMW S 1000 RR • 4.000 km

    nízký nájezd kmplná výbavaservisní historievýkon motorupopularita modelukosmetické vadystáří modelupotenciální opotrebení příslušenstvíodpružení pro běžné použitívyšší cena na trhu
    2022 BMW BMW S 1000 RR - 4 000 km - Fotka 1
    1 / 5

    Přehled

    Na prodej je motorka od 1. majitele v ČR, která byla dovezená v roce 2022. Motorka má najeto pouze 4 000 km a je vybavena 2 klíči a servisní knihou. Disponuje plnou výbavou, která zahrnuje elektronický podvozek, kovaná kola, tempomat, vyhřívané rukojeti, jízdní režimy Pro, kontrolu tlaku v pneumatikách a lehkou M baterii. Mezi doplňky patří výfuk SC Project, zrcátka Rizoma, plexi WRS, páčky a držák RZ M-Style, zadní integrovaná světla TST a kotouče s úpravou jednotky od RS2E. Motorka byla nedávno servisována, včetně výměny oleje, filtru, svíček, brzdové kapaliny a zadní pneumatiky. Technická kontrola je platná do července 2026. Zvláštní výbavy z výroby zahrnují jízdní režimy Pro, Race-Paket, Paket Dynamik, návod k obsluze v italštině, spolujezdce paket, vyhřívané rukojeti, kontrolu tlaku v pneumatikách, regulaci rychlosti a M kovaná kola. Veškeré dokumenty jsou v souladu s českými předpisy.
    Rok

    2022

    Nájezd

    4.000 km

    379.999 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    BMW S 1000 RR

    Praha


    Nejlepší supersport pro začátečníkynulové problémy za 12 k kmfantastická ovladatelnost na tratirychlost, která bere dechideální rovnováha mezi výkonem a komfortemskvělá elektronika a asistentivýborný pocit z jízdyúžasný design a zpracováníspolehlivý motor s vynikajícími výkonydoporučuji každému nadšenci

    Informace o modelu

    "BMW S 1000 RR"

    O modelu "BMW S 1000 RR"

    BMW S 1000 RR je etalonem kategorie litrových superbiků a patří mezi nejostřejší stroje pro kombinaci tratě a silnice. Čtyřválcový řadový motor o objemu 999 cm³ s technologií BMW ShiftCam (proměnné časování a zdvih sacích ventilů) poskytuje u novějších ročníků až 154 kW (210 k) při 13 750 ot./min a 113 Nm při 11 000 ot./min. Díky nízké hmotnosti od cca 197 kg DIN (s paketem M ještě méně) a špičkové elektronice nabízí mimořádnou akceleraci, stabilitu a přesnost řízení v širokém rozsahu podmínek.

    Design posledních generací opustil dřívější asymetrické světlomety a sází na čistou, agresivní a aerodynamicky účelnou siluetu s plně LED osvětlením. Od modelového roku 2023 přibyla aerodynamická křidélka (winglets), která generují dodatečný přítlak – přibližně 10 kg při 200 km/h – a zlepšují stabilitu při brzdění i výjezdech ze zatáček. Štíhlá záď, centralizace hmot a typické M-lakování snižují vizuální objem a zdůrazňují závodní charakter stroje.

    Rám typu „Flex Frame“ z hliníku využívá motor jako nosný prvek, což zvyšuje tuhost a zároveň zlepšuje ergonomii sevření koleny. Kyvná vidlice „underslung“ inspirovaná WSBK a geometrické úpravy (u MY23 delší rozvor 1457 mm, větší záklon 23,6° a stopa 99 mm) přinášejí stabilnější chování ve vysoké rychlosti. Brzdí dvojice 320mm kotoučů s radiálními čtyřpístkovými třmeny Hayes a o chod se stará volitelný poloaaktivní podvozek DDC; 6,5" TFT s BMW Motorrad Connectivity nabízí přehledné závodní layouty, lap-timer a připojení přes aplikaci.

    Výhody používání "BMW S 1000 RR"

    Hlavní devizou je motor – lineární, ale mimořádně silný zátah podpořený ShiftCamem a ostrým vrcholem výkonu, přesto s použitelným středem. S 46z zadní rozeta (MY23) zlepšuje akceleraci z nízkých rychlostí, přičemž převodovka s Shift Assistant Pro umožňuje rychlé řazení nahoru i dolů bez spojky. Geometrie podvozku a výborné rozložení hmot přinášejí přesné zatáčení, cit v předním kole a jistotu při brzdění i z plných rychlostí.

    Elektronický balíček patří na špičku: jízdní režimy Rain/Road/Dynamic/Race a tři plně nastavitelné Race Pro, náklonové ABS Pro, DTC s funkcí Slide Control a u novějších ročníků také Brake Slide Assist pro kontrolované brzdné smyky. MSR (kontrola brzdného momentu motoru), Launch Control, Pitlane Limiter i nastavitelné wheelie control dovolují precizně naladit chování motocyklu pro okruh i běžnou silnici. Poloaaktivní DDC udržuje optimální tlumení podle náklonu, rychlosti a brzdného/akceleračního stavu, což zlepšuje přilnavost i komfort.

    Technicky potěší snadná diagnostika přes OBD a dlouhé servisní intervaly – olej po 10 000 km/1 roce, kontrola ventilových vůlí obvykle po 30 000 km. Volitelný paket M přináší mimo jiné lehká kovaná či karbonová kola, která snižují neodpruženou hmotnost a zrychlují změny směru, a také M Endurance řetěz s nízkými nároky na údržbu. Široká síť servisu BMW Motorrad, dostupnost závodních doplňků (M GPS Laptrigger, nastavitelné dorazy řízení, M Chassis Kit s nastavením čepu kyvky) a ocelopletené brzdové hadice usnadňují provoz i intenzivní okruhové nasazení.

    Na co si dát pozor při koupi "BMW S 1000 RR" již použité

    Poslechněte studený start a sledujte nadměrné chrastění rozvodového řetězu; u starších ročníků 2010–2014 si ověřte montáž vodítka („chain jump guard“) ze svolávací akce. Zkontrolujte těsnost víka ventilů a okolí vany oleje, případně požádejte o záznamy o měření ventilových vůlí po 30 000 km. U ročníků 2019+ otestujte plynulý nástup výkonu přes 7 000 ot./min (aktivita ShiftCam) a nechte přes diagnostiku zkontrolovat chybové kódy aktuátoru vaček a snímačů vačkového/klikového hřídele.

    Proveďte detailní kontrolu podvozku: zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení a hladký chod ložisek, prohlédněte gufera vidlic (u DDC sledujte mastné kroužky a rovnoměrné tlumení). Změřte tloušťku předních kotoučů, hledejte vibrace při brzdění z vysokých rychlostí a otestujte funkci ABS Pro na čistém povrchu. Otestujte quickshifter při středním i vysokém zatížení (řazení 2–3–4 bez vynechání), zkontrolujte funkci DTC/Slide Control v bezpečných podmínkách a projděte TFT – přepínání režimů, chybové hlášky, stav baterie a verzi softwaru.

    Sejměte boční kapoty a hledejte stopy po pádu: oděrky na víkách motoru, ohnuté stupačky, praskliny v uchycení fairingů a opravy rámu/kyvky. U paketů M zkontrolujte karbonová kola na údery, vlasové trhliny a delaminaci; u kovaných kol hledejte házivost na vyvažovačce. Proveďte zkušební jízdu: sledujte stabilitu nad 200 km/h, rovnoměrný tah bez cukání kolem 4–6 tis. ot./min, kluz spojky při plné akceleraci na vyšší kvalt a chod tempomatu (pokud je). Zkontrolujte chladič na zmačkaná žebra po okruhu, stav řetězu a rozet, případné odpojení serva výfuku a nelegální ECU flash – vyžádejte si protokol z diagnostiky a historii servisních záznamů.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem999 cm³
    Výkon152 kW (207 k) při 13500 ot/min
    Točivý moment113 Nm při 10500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíÖhlins NIX 30 43mm
    Zadní odpruženíÖhlins TTX 36
    Přední brzdaBrembo M50 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2073 mm
    Šířka848 mm
    Výška1138 mm
    Výška sedla824 mm
    Rozvor1441 mm
    Hmotnost197 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže16.5 l
    Spotřeba paliva7.1 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiRace ABS, DTC, Launch Control, Wheelie Control, Quickshifter Pro
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciČtvrtá generace s asymetrickým designem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi