Na prodej je BMW K1600GT v černé barvě, která byla vyrobená v květnu 2022 a má najeto 27.000 km. Motorka je v prvotřídním stavu a byla pečlivě udržovaná, vždy garážovaná a pravidelně servisována v oficiálních BMW servisech. Všechny servisní úkony jsou řádně dokumentovány. Tato K1600GT je plně vybavena a nabízí všechny dostupné pakety, včetně ABS cornering, RDC, Dynamic ESA II, tempomatu a full LED světlometů. Obsahuje také další užitečné funkce, jako kontrolu rozjezdu do kopce, vyhřívané gripy a sedla, KEYLESS RIDE, elektroasistovaný převod Quick Shift, a dálkový ovladač alarmu a centrálního zamykání. K motocyklu jsou přiděleny postranní kufry a horní kufr BMW, který je vybaven třetím brzdovým světlem a vnitřním LED osvětlením. Dalšími prvky jsou zabudovaná navigace, stereo systém s DAB rádiem, vnitřní úložné schránky se zámky a schránka na mobil s USB-C portem. Motorka také disponuje elektricky nastavitelným čelním sklem, doplňkovou 12V DIN zásuvkou a LED parkovacím osvětlením. Součástí prodeje je i extra příslušenství v hodnotě přes €1,800, které zahrnuje TOURING čelní sklo (Wunderlich), voděodolnou tašku na nádrž s deskou pro rychlé uvolnění (Wunderlich), vnitřní tašky pro postranní kufry (Touratech), nosič pro horní kufr (ISOTTA), dodatečné boční deflektory (ISOTTA), chrániče rukou (ISOTTA) a držák na telefon. Motorka je právě po servisu a pneumatiky jsou ve velmi dobrém stavu (90% života). Je připravena k okamžitému použití.
2022
27.000 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
Treviglio
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi