Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Aprilia / Aprilia Tuono 660 / Aprilia Tuono660 FACTORY

    2022 Aprilia Tuono660 FACTORY • 13.000 km

    vysoký výkonmoderní designvylepšené odpruženívynikající brzdový systémkosmetické vadyvyšší nájezdpouze na silnicineoriginální dílyomezená dostupnost náhradních dílůmožná opotřebení komponentů
    2022 Aprilia Aprilia Tuono 660 - 13 000 km - Fotka 1
    1 / 15

    Přehled

    Na prodej je velmi pěkně zachovalá a kompletně vybavená Aprilia Tuono 660 FACTORY z roku 2022, s nájezdem 13 000 km. Motocykl pochází od prvního majitele a má kompletní historii údržby, včetně originálních dokladů a příruček. Poslední servis proběhl při 10 000 km a všechny opotřebované části jsou v dobrém stavu; brzdová kapalina byla nedávno vyměněna.

    Motocykl je ve špičkovém stavu a vypadá velmi hezky. Je opatřen několika atraktivními upgrady:

    • EvoTech brzdová a spojková páka
    • EvoTech styl krátký držák SPZ
    • Mini LED blinkry
    • RaceSeat, vylepšený komfort a grip
    • Originální Aprilia duoseat cover
    • Malé hliníkové zrcátka
    • Výfukové kryty v matně černém provedení

    K dispozici jsou také následující originální díly:

    • Zrcátka
    • Sedlo
    • Brzdová a spojková páka
    • Stupačky pro pasažéra
    • Sedlo pro pasažéra
    • Blinkry

    Model FACTORY zahrnuje jako standardní výbavu následující specifikace:

    • Plně nastavitelné odpružení vpředu a vzadu
    • Brembo brzdy
    • Quickshifter a downblipper
    • 100 HP
    • Tempomat
    • Více jízdních režimů

    Motocykl se nachází v Alphen a/d Rijn. (Kilometrový nájezd se může s tímto krásným počasím ještě mírně zvýšit.)

    Rok

    2022

    Nájezd

    13.000 km

    238.339 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Aprilia Tuono660 FACTORY

    Alphen aan den Rijn


    Perfektní startovací supersport, který jsem vlastnilŽádné problémy za 12 000 kmSkvělý výkon a ovladatelnostIdeální pro každodenní jízduLehce ovladatelný i pro nováčkyÚžasná kompaktnost a design

    Informace o modelu

    "Aprilia Tuono 660"

    O modelu "Aprilia Tuono 660"

    Aprilia Tuono 660 je středněobjemový naháč odvozený z RS 660, zaměřený na lehkost, obratnost a každodenní použitelnost. Řadový dvouválec o objemu 659 cm³ s 270° zapalováním dává přibližně 70 kW (95 k) a 67 Nm při cca 8 500 ot./min, což v kombinaci s nízkou hmotností vytváří velmi živý projev. Plně elektronický plyn (ride-by-wire), antihoppingová spojka a šestistupňová převodovka z něj dělají motorku, která zvládá město, okresky i občasný okruh.

    Design vychází z charakteru „Tuono“ – minimalistická polokapotáž, vysoká a široká řídítka a úzká, kompaktní záď. Dvojitý plášť kapotáže funguje i jako aerodynamický prvek, který stabilizuje předek ve vyšších rychlostech, aniž by výrazně zvyšoval odpor. Plně LED osvětlení s denním svícením DRL a čitelný 4,3" TFT displej podtrhují moderní, sportovně-technický vzhled.

    Lehký hliníkový dvojitý páteřový rám a litý asymetrický hliníkový kyvný závěs využívají motor jako namáhaný prvek, což zlepšuje tuhost i hmotnostní bilanci. Podvozek tvoří 41mm USD vidlice Kayaba s nastavením předpětí a odskoku a zadní tlumič s nastavením předpětí a odskoku; brzdy Brembo s dvojicí 320mm kotoučů a radiálními čtyřpístky vpředu doplňuje radiální hlavní brzdový válec. Elektronika APRC zahrnuje kontrolu trakce (ATC), kontrolu zdvihu předního kola (AWC), řízení brzdění motorem (AEB), mapy motoru (AEM), víceúrovňové jízdní režimy (Commute, Dynamic, Individual, Challenge, Time Attack) a náklonové ABS; quickshifter AQS je standardem u verze Factory a u základní verze jako příslušenství.

    Výhody používání "Aprilia Tuono 660"

    Největší předností Tuona 660 je lehkost a přesné řízení. Motorka rychle padá do zatáček, drží stopu a zůstává klidná i na rozbité okresce díky vyvážené geometrii a tuhému rámu. Dvouválec s 270° intervalem nabízí silný střed a trakci s charakterem blízkým véčku, takže není nutné motor neustále točit.

    Bohatá elektronická výbava APRC přináší jistotu i zábavu: náklonové ABS, adaptivní kontrola trakce a účinná AWC pomáhají jezdcům různých úrovní. Pět jízdních režimů rychle mění chování plynu, brzdění motorem a zásahy asistentů pro město, okresky i trať. K pohodlí přispívá i tempomat, rychlořazení AQS (u Factory/volitelně) a přehledný TFT s možností připojení telefonu přes Aprilia MIA.

    Z technického hlediska potěší dobrý přístup k servisním bodům a rozumné intervaly – olej a filtr typicky po 10 000 km/12 měsících, kontrola ventilů kolem 20 000 km. Běžná spotřeba se pohybuje zhruba okolo 5 l/100 km, což drží provozní náklady při zemi. Díly jako brzdové komponenty Brembo, pneumatiky 120/70 ZR17 a 180/55 ZR17 či olej 10W-50 jsou snadno dostupné a podvozek Kayaba dobře reaguje na základní nastavení podle hmotnosti jezdce.

    Na co si dát pozor při koupi "Aprilia Tuono 660" již použité

    Ověřte kompletní servisní historii a prověřte VIN u dealera kvůli dřívějším servisním akcím prvních ročníků (u části strojů byly řešeny motory/ojniční ložiska výměnou celku v záruce). Proveďte studený start a poslouchejte nadměrný řetězový hluk rozvodů či „suché“ kovové zvuky; po zahřátí by měl motor běžet klidně bez kolísání volnoběhu. Sejměte levý boční kryt a zkontrolujte oblast vodní pumpy a „weep hole“ na případné stopy po úniku chladicí kapaliny nebo oleje.

    Zapněte zapalování a otestujte funkci elektroniky: projděte menu APRC na TFT, zkontrolujte, zda funguje přepínání jízdních režimů a že se neobjevují chybové hlášky IMU/ABS. Proveďte zkušební jízdu a otestujte quickshifter (pokud je namontován) v obou směrech při různých otáčkách – řazení musí být hladké bez vynechávání zubů. Zkontrolujte kabeláž v oblasti krku řízení na oděrky a utažení konektorů, otestujte tempomat a ověřte, že byl případný update softwaru ECU proveden (pomůže potvrzení v servisní knize/faktuře).

    Zvedněte motocykl na stojan a zkontrolujte podvozek a brzdy: prohmatejte vidlice, zda netečou gufera, a otřete vnitřní trubky – nesmí být mastné ani poškrábané. Otestujte vůli v krku řízení, zkontrolujte házení a tloušťku předních kotoučů a při jízdě proveďte několik intenzivních brzdění – páčka by neměla „pumpovat“ a zadní brzda by neměla vadnout. Proveďte zkušební jízdu, sledujte stabilitu ve vyšších rychlostech, shimmy při ubrání plynu a záběr spojky; prohlédněte konce řídítek, páčky, stupačky, víka motoru a hrany kapotáže pro známky pádu či sliderů kryjících poškození.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem659 cm³
    Výkon70 kW (95 k) při 10500 ot/min
    Točivý moment67 Nm při 8500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíKayaba 41mm
    Zadní odpruženíKayaba monoshock
    Přední brzdaBrembo M4.32 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika180/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2000 mm
    Šířka800 mm
    Výška1035 mm
    Výška sedla820 mm
    Rozvor1370 mm
    Hmotnost183 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže15 l
    Spotřeba paliva5.8 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Trakční kontrola, Jízdní režimy
    Informace o modeluStřední naked bike s moderními technologiemi
    Informace o generaciPrvní generace s novým motorem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi