Prodám motorku Tuňák 660 ve verzi Factory, kterou vlastním od listopadu 2022. Motocykl byl zakoupen jako předváděcí s nájezdem cca 6000 kilometrů a od té doby jsem na něm najezdil dalších 14 tisíc kilometrů, přičemž každý kilometr byl radostí. Motorka je vybavená užitečnou elektronikou, včetně ABS, tempomatu (nebo Pit Limiter v režimu Race) a nastavitelné jízdní režimy – 3 v režimu Road a 2 v režimu Race, s plně nastavitelným režimem v každé z kategorií. Možnosti nastavení zahrnují motorovou mapu, ABS, sílu motorové brzdy, kontrolu trakce (v 8 stupních) a kontrolu wheelie. Tuňák 660 se vyznačuje skvělým jízdním projevem, výkonem a lehkostí v zatáčkách, přičemž je schopný se transformovat na ryze sportovní stroj. Ve verzi Factory je motorka vybavena: - Ohlins tlumiči (plně nastavitelné, vepředu NIX30, vzadu STX46) - Oboustranným Quickshifterem (Quickshifter + Blipper) - Inerciální jednotkou pro náklonové ABS a zlepšenou trakci v zatáčkách - Unikátní barvou Factory Dark - Klasickým sedlem spolujezdce (bez zadního křídla) - Lehčí baterií a kratším primárním převodem (nárůst výkonu na 100 koní oproti 95) Motorka má některé nedostatky: - Škrábnutý levý kryt kyvky, který byl nedávno vyměněn za nový originální OEM kryt, ale díky poloze stupaček je obtížné se mu vyhnout. - Přední brzda lehce tře o kotouč. Brzdy fungují normálně, vyžadují pouze drobné povolení. - Řetěz bude brzy potřebovat výměnu, ale nový řetěz je součástí nabídky. - Rezonující výfuk, pravděpodobně problém s povoleným tepleným štítem, který je potřeba dotáhnout. Na motorce byly provedeny tyto úpravy: - Vyměněny gripy a homologované brzdové páčky. - Kompletní přeleštění a keramika na předním plexi v září. Motorka je k vidění v Přerově a je opravdu unikátní, protože se jedná o jeden z možná dvou kusů tohoto modelu v ČR. Cenu si představuji v rozmezí 180-190 tisíc Kč vzhledem ke stáří a nájezdu. Případné video zašlu na vyžádání.
2022
20.000 km
Včetně všech poplatků
Aprilia Tuono 660 Factory
Přerov I - Město
Aprilia Tuono 660 je středně velký naked motocykl, který spojuje výkon sportovního stroje a obratnost pro každodenní jízdu. Jeho srdcem je čtyřdobý dvouválcový motor o objemu 659 cm³ s rozvodem DOHC a elektronickým řízením plynu Ride-by-Wire, který vyvíjí 69,3 kW (95 k) při 10 500 ot./min a 67 Nm točivého momentu při 8 500 ot./min. Točivý moment je plynule dostupný již od nižších otáček, což přispívá k dynamickému akceleračnímu zážitku ve městě i na okresních silnicích. Šestistupňová převodovka s quickshifterem umožňuje okamžité řazení bez nutnosti použití spojky, což zvyšuje plynulost a zábavnost jízdy. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce, ve které je motor použit jako nosný prvek pro optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední odpružení obstarává 41mm upside-down vidlice s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, zadní kyvná vidlice má rovněž možnost úpravy odskoku a předpětí, což nabízí vyváženou odezvu v každé situaci. Brzdy tvoří vpředu dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo a vzadu jeden 220 mm kotouč se dvoupístkovým třmenem Brembo, doplněné třístupňovým ABS pro maximální kontrolu brzdění. Elektronický balíček APRC (Aprilia Performance Ride Control) zahrnuje pět jízdních map, tříúrovňovou trakční kontrolu, tříúrovňové ABS, tempomat a řízení motorového brždění pro precizní ovládání v každém režimu. Palivová nádrž o objemu 15 l umožňuje dojezd kolem 250 km podle stylu jízdy a moderní ergonomie s mírně zdviženými řídítky i sportovně zúženými stupačkami nabízí kompromis mezi komfortem a agresivním posedem. Díky provozní hmotnosti 183 kg, rozvoru 1 395 mm a výšce sedla 820 mm poskytuje Tuono 660 nízké těžiště a snadnou ovladatelnost i méně zkušeným jezdcům.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi