Na prodej je motorka Aprilia RSV4 1100 Factory z roku 2022 s nájezdem 5650 km, z toho 2000 km na cestě, poté byla přestavěna na okruh. Motorka je vybavena následujícími doplňky a úpravami: - Koncovka Spark.it - Vzduchový filtr BMC Race - Pepoš Ecuflash s výkonem 232 hp - Brzdová pumpa Brembo RCS 17 - Panceřované brzdové hadice (ABS deaktivováno) - Levý ovladač JetPrime - Závodní řetězovka vč. převodu 15/42 (série 16/47) - Přepákovaní PP Tuning - Alu řídítka ARP Clip-on - Padáky na rámu Rutan (dvoubodové) - Padáky přední a zadní osy Rutan - Kryty motoru GB Racing - Alu držák budíku Forza holder - Přední probarvovaný blatník - Kapotáž Motoforza - Zvýšené závodní plexi Puig - Karbonové kryty rámu motoru Motoforza (nejsou nasazené) Motorka byla po výměně oleje a je zapotřebí provést údržbu brzdy. K motorce je navíc přidána druhá rezervní sada kapot od Sebimota, sedlová část od Motoforzy a také nějaký spotřební materiál, jako jsou olejové filtry a rozjeté brzdové destičky.
2022
5.650 km
Včetně všech poplatků
Aprilia RSV4 1100 Factory (2022)
Havířov
Aprilia RSV4 je vlajková loď značky Aprilia v segmentu superbiků, představená v roce 2009 a průběžně vyvíjená až do současnosti. Pohání ji kapalinou chlazený čtyřventilový čtyřdobý V4 motor s rozvodem DOHC o objemu 999,6 ccm (od roku 2021 ve verzi 1 077 ccm), který generuje výkon 217 k při 13 200 ot./min a točivý moment 125 Nm při 10 500 ot./min. Motor využívá systém Ride-by-Wire a pětiosou inerciální jednotku (IMU) umožňující precizní správu elektronických asistentů. Balíček Aprilia Performance Ride Control (APRC) zahrnuje šest jízdních režimů (tři silniční, tři závodní), kontrolu trakce, wheelie control, launch control, quick shifter a náklonový ABS, což přináší maximální jistotu na trati i na silnici. Aerodynamický paket s integrovanými karbonovými křidélky a dvojvrstvou kapotáží optimalizuje průtok vzduchu a přítlak při vysokých rychlostech. Rám tvoří hliníková dvouprvková konstrukce s vyjímatelným motorem jako nosnou součástí, která zaručuje ideální tuhost a suchou hmotnost pouhých 180 kg. Podvozek varianty Factory doplňují elektronicky řízené vidlice Öhlins NIX se systémem Smart EC 2.0 vpředu a zadní tlumič Öhlins TTX, automaticky přizpůsobující tlumení aktuálním podmínkám. Brzdný výkon obstarávají vpředu dva 320 mm plovoucí kotouče s čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. Pětipalcový TFT displej nabízí přehledné rozhraní pro volbu jízdních režimů, zobrazení telemetrie i ovládání infotainmentu. RSV4 je dostupná ve verzích RR, Factory a 1100 Factory, přičemž 1100 Factory přináší vyšší výkon, vylepšenou elektroniku podvozku a špičkové komponenty pro dokonalý superbike zážitek.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi