Motorka T7 byla uvedena do provozu v listopadu 2021 a byla zakoupena nová v Barth Pardubice. K motorce jsou zahrnuty veškeré doplňky, které jsou viditelné na fotografiích, včetně bočních brašen, rámů, držáku na tablet/telefon, sady Eastbound na výměnu duše a cestovního kompresoru. Motorka potřebuje servis při 20 000 km, což zahrnuje výměnu kapalin a svíček, a nové přední pneu. Byla ježděna převážně po silnici, občas i v terénu, a je označována jako Adventure bike. V minulosti byla motorka jednou v Turecku a dvakrát na Balkánu. V 10 000 km byla v autorizovaném servisu vyměněna spojka. V současnosti motorka stojí v garáži z důvodu nedostatku času na ježdění.
2021
20.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha Tenere 700
Vysoké Mýto
Yamaha Ténéré 700 je dobrodružný motocykl stvořený pro neprobádané stezky i rozsáhlé dálniční přesuny. Jeho charakteristická rally kapotáž s dvojitým světlometem dává tušit závodní geny a poutá pozornost na českých silnicích i lesních trasách.
Robustní ocelový rám v kombinaci s dlouhým zdvihem pérování dokáže pohltit hluboké koleje i kamenité pasáže, a přitom udržet pohodlí jezdce i při mnohahodinových výpravách. Tato symbióza stability a komfortu oceníte jak při klidné vyjížďce, tak v rychlých úsecích.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body umožňují rychlou kontrolu klíčových komponent přímo v terénu. Díky tomu stráví majitel více času objevováním neznámých koutů a méně času servisem.
Vzpřímený posed a široká řídítka nabízejí vynikající přehled o okolí a ulevují zápěstím i zadům. Díky tomu můžete během dlouhých cest udržet stabilní a pohodlnou pozici bez zbytečné únavy.
Paralelní dvouválec dává okamžitou a předvídatelnou reakci na plyn, což usnadňuje překonání prudkých výjezdů i technických pasáží. Motor vás nikdy nenechá na holičkách, ať už jedete v nízkém tempu nebo zběsile zrychlujete.
Díky integrovaným úchytům pro boční i horní kufry a štědrým podsedlovým prostorám přizpůsobíte stroj svým potřebám. Ténéré 700 si tak zachovává svůj dobrodružný charakter i během vícedenních expedic do neznáma.
Udělej demontáž krytů chladiče a ověř, zda rámy chladičů nejsou ohnuté a zda nejsou praskliny ve spojích, a dávej pozor na zbytky zeminy a odřeniny, protože poškozené kryty umožní kamínkům pronikat do radiátoru.
Udělej test přepínání jízdních režimů a několikrát projdi nastavení Sport, Road a Offroad, a dávej pozor na škubání motoru při změně mapy, protože nevyvážené dávkování paliva může signalizovat poruchu elektroniky řízení.
Udělej vizuální kontrolu ochranných rámů motoru a upevnění spodních krytů, a dávej pozor na praskliny v úchytových bodech a uvolněné šrouby, protože oslabené úchyty neodolají prudkým nárazům a mohou při pádu poškodit důležité části podvozku.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi