Na prodej je Yamaha Tenere 700 Rally Edition. Motorka je ve výborném stavu, pečlivě udržovaná s jasným nájezdem přibližně 17 000 km. Byla vždy v ČR a jezdila se převážně na motodovolených, nikoli na dálnicích. Je vybavena progresivním podvozkem a kompletním Akrapovič výfukem, který zajišťuje skvělý zvuk a rychlou reakci. Přední vidle a zadní centrál mají silnější pružiny, což zvyšuje stabilitu i při svižnější jízdě s nákladem. Současně jsou namontovány nové přední a slušné zadní pneu, řetězovka je v pořádku. Olej a filtry byly měněny letos, přibližně 1600 km zpět. Doplňky zahrnují: - nejbytelnější padáky Outback Motortec, - 2x brašna do padáků Marselus, - zadní plotna Outback Motortec, - pevné lešení Outback Motortec pro držáky na kufry nebo brašny, - 3x textilní brašny, - vyhřívané rukojeti, - rally kryt pod motor, - hliníkové vodítko řetězu, - nové ochranné blástry s kovovou výztuhou BarkBusters, - centrální hlavní stojan, - rozšíření bočního stojánku, - kryt světla, - LED blinkry, - hliníková ochrana vodní pumpy, - prodloužení a zvýšení plexi, - zpěvnění věže - kokpitu, - ochrana chladiče, - sundávací potah sedla pro větrání hráze na originálním potahu bez zásahu. Tato motorka je ideální pro dobrodružné výlety jak do Alp, tak na Balkán.
2021
17.000 km
Včetně všech poplatků
Yamaha Tenere 700 Rally, Akrapovič,Progres podvozek, doplňky
Zlín
Yamaha Ténéré 700 je dobrodružný motocykl střední třídy, navržený pro jízdu v terénu i na silnici. Pohání ho osvědčený **řadový dvouválec CP2** o objemu **689 cm³**, kapalinou chlazený, DOHC, se čtyřmi ventily na válec. Motor dosahuje výkonu **73,4 k (54 kW)** při 9 000 ot./min a točivého momentu **68 Nm** při 6 500 ot./min. Kompresní poměr činí 11,5 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování, zapalování TCI, spojka je vícelamelová mokrá, převodovka šestistupňová s řetězovým sekundárním převodem.
Rám je **ocelový dvojitý kolébkový**, navržený pro maximální odolnost v terénu. Přední odpružení tvoří **plně stavitelná 43mm upside-down vidlice**, zadní tlumič je monoshock s dálkovým nastavením. Zdvih odpružení činí 210 mm vpředu a 200 mm vzadu. Brzdy tvoří 282mm kotouče vpředu a 245mm vzadu, s možností **vypnutí ABS** a **trakční kontroly (TCS)** pro off-road použití.
Motocykl je osazen **drátěnými koly** s pneumatikami 90/90 R21 vpředu a 150/70 R18 vzadu. Výška sedla je **875 mm** (snížená verze 860 mm), světlá výška 240 mm, rozvor 1 490 mm. Mokrá hmotnost činí **208 kg**, nádrž pojme **16 l** paliva, spotřeba se pohybuje kolem **4,3 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **190 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **6,3″ barevný TFT displej** s konektivitou, **ride-by-wire YCC-T**, **jízdní režimy Sport / Explorer**, **novou intuitivní ovládací jednotku**, USB port a volitelnou navigaci. Design je inspirován rallye závody, s plochým sedlem, štíhlou kapotáží a vysokou odolností vůči přírodním živlům. Ténéré 700 je ideální volbou pro dobrodruhy, kteří chtějí svobodu bez kompromisů – na silnici i mimo ni.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi