**Popis motorky** Yamaha Ténéré 700 v atraktivní červené a bílé barvě z listopadu 2021, s najetými přibližně 20 000 km. Jsem prvním majitelem tohoto motocyklu. **Údržba a servis:** Motocykl byl vždy pečlivě udržován. V červenci 2025 proběhl velký servis u autorizovaného servisu Yamaha, který zahrnoval výměnu motorového oleje, olejového filtru, vzduchového filtru, svíček, chladicí kapaliny a brzdové kapaliny (přední a zadní). Sada řetězu a pastorku je stále původní a brzy bude potřeba její výměna. **Pneu:** - Přední pneumatika byla vyměněna v dubnu 2025 a od té doby na ní bylo najeto přibližně 4 000 km. Zbývá 4,5 mm gumy. - Zadní pneumatika byla rovněž vyměněna v dubnu 2025, s podobným nájezdem kolem 4 000 km a zbývá kolem 4 mm gumy. **Výbava:** - Integrovaná nabíječka 12V v palubní desce. - Sedlo upravené řemeslníkem v roce 2023, s přidáním 3 mm gelové pěny pro zvýšení pohodlí. - Delší zrcátka (původní zrcátka jsou také k dispozici). - Boční kufry s textilními kufry (kufry jsou ve špatném stavu). - Top case o objemu 50 L značky Bagtech. - Zvýšení bočního stojanu. - Čelní sklo s vyšší bublinou (+7 cm oproti původnímu). **Celkový stav:** Motocykl je v dobrém celkovém stavu, nikdy nebyl havarovaný ani spadl. Jsou zde však některé známky běžného opotřebení vzhledem k jeho stáří, jako jsou škrábance na některých plastech, zejména na pravé straně, a mikroskrábance na rychloměru. Je třeba zmínit, že na pravé straně kyvné vidlice se nachází hlubší škrábanec (viz foto 3), který pravděpodobně vznikl při projíždění mezi dvěma betonovými bloky. **Součásti zahrnuté s motocyklem:** - Sada dodatečných zadních brzdových destiček. - Klíč na demontáž olejového filtru. - Další olejový filtr.
2021
20.000 km
Yamaha Ténéré 700 je dobrodružný motocykl střední třídy, navržený pro jízdu v terénu i na silnici. Pohání ho osvědčený **řadový dvouválec CP2** o objemu **689 cm³**, kapalinou chlazený, DOHC, se čtyřmi ventily na válec. Motor dosahuje výkonu **73,4 k (54 kW)** při 9 000 ot./min a točivého momentu **68 Nm** při 6 500 ot./min. Kompresní poměr činí 11,5 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování, zapalování TCI, spojka je vícelamelová mokrá, převodovka šestistupňová s řetězovým sekundárním převodem.
Rám je **ocelový dvojitý kolébkový**, navržený pro maximální odolnost v terénu. Přední odpružení tvoří **plně stavitelná 43mm upside-down vidlice**, zadní tlumič je monoshock s dálkovým nastavením. Zdvih odpružení činí 210 mm vpředu a 200 mm vzadu. Brzdy tvoří 282mm kotouče vpředu a 245mm vzadu, s možností **vypnutí ABS** a **trakční kontroly (TCS)** pro off-road použití.
Motocykl je osazen **drátěnými koly** s pneumatikami 90/90 R21 vpředu a 150/70 R18 vzadu. Výška sedla je **875 mm** (snížená verze 860 mm), světlá výška 240 mm, rozvor 1 490 mm. Mokrá hmotnost činí **208 kg**, nádrž pojme **16 l** paliva, spotřeba se pohybuje kolem **4,3 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **190 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **6,3″ barevný TFT displej** s konektivitou, **ride-by-wire YCC-T**, **jízdní režimy Sport / Explorer**, **novou intuitivní ovládací jednotku**, USB port a volitelnou navigaci. Design je inspirován rallye závody, s plochým sedlem, štíhlou kapotáží a vysokou odolností vůči přírodním živlům. Ténéré 700 je ideální volbou pro dobrodruhy, kteří chtějí svobodu bez kompromisů – na silnici i mimo ni.
Včetně všech poplatků
Yamaha Ténéré 700
Trooz
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi