Motocykl z roku 2021 je ve vynikajícím stavu s pečlivě udržovaným motorem. S pouhými 715 kilometry na tachometru a výkonem 108 koní při hmotnosti 220 kg nabízí skvělý zážitek z jízdy. Tento model je vybaven řadou moderních technologií, včetně tempomatu, ABS a kontroly trakce. Digitální palubní deska s TFT barevným displejem poskytuje všechny důležité informace na dosah ruky. Elektronicky nastavitelná zadní pružení a pět jízdních režimů přispívají k maximálnímu pohodlí a přizpůsobivosti za všech podmínek. Pro chladné dny je k dispozici vyhřívání rukojetí a také vyhřívání sedadla spolujezdce, což zajišťuje pohodlí pro oba jezdce. Bluetooth připojení umožňuje spojení s telefonem a navigací prostřednictvím aplikace Triumph, což usnadňuje orientaci na cestách. Motorcykl si zachovává vynikající provozní vlastnosti s průměrnou spotřebou 1:21,7. Mezi další funkce patří shift assist, který umožňuje řazení bez použití spojky, originální Triumph držáky na nádrž a karter, hmlovky a měření tlaku v pneumatikách na TFT displeji. Motocykl je bez jakýchkoliv poškození, v perfektním stavu, včetně pneumatik a řetězu. Tento model představuje skvělou volbu pro všechny, kteří hledají spolehlivé a komfortní jízdní zkušenosti.
2021
7.150 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900GT Pro
Julianadorp