Motocykl o objemu 900 ccm, vyrobený v roce 2021, je v TOP stavu a má najeto 43 000 km. Je nehavarovaný a pochází od prvního majitele ze zahraničí. K dispozici jsou 2 klíče, servisní knížka a manuál. Motocykl má zánovní sadu pneumatik a nový řetěz. Tento model GT PRO je vybaven asistencí při řazení, všemi jízdními režimy a elektricky stavitelným zadním tlumičem. Mezi další výbavu patří vyhřívané rukojeti a sedačky, padáky, centrální stojan, boční nosiče na kufry a GIVI vrchní nosič s topcase a opěrkou. Motocykl rovněž disponuje kryty rukojetí, mlhovkami, padacími rámy a klínem pod motorem. Motocykl má plnou servisní historii, poslední servis proběhl při 43 000 km.
2021
43.000 km
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900 GT PRO - SUPER STAV + VÝBAVA 249.900,- Kč
Třibřichy
Triumph Tiger 900 je univerzální stroj, který spojuje dobrodružného ducha rally s komfortem pro každodenní přejezdy. Robustní vzhled doplňuje minimalistická kapotáž, jež ukrývá vyvážený motocykl připravený čelit českým silnicím i polním cestám.
Vzpřímená pozice jezdce a široká řídítka zajišťují vynikající přehled o dění před vámi a zároveň podporují uvolněné držení těla. Díky tomu je každá jízda příjemnou kombinací kontroly a odpočinku.
Subtilní detaily, jako je asymetrické větrné sklo a integrované úchyty pro zavazadla, naznačují připravenost na vícedenní výpravy. Tiger 900 působí nenuceně agresivně a přitom láká k dlouhým cestám po české krajině.
Silná zpětná vazba od podvozku a možnost rychlé změny jízdního režimu dodávají motocyklu flexibilitu v každé situaci. Ať už projíždíte městem, nebo zacházíte do lehčího terénu, Tiger vás podrží.
Ergonomie a prostorné sedlo ulevují zápěstím i horní části zad, což dovoluje ujet stovky kilometrů za den bez výrazné únavy. Zároveň si motorka zachovává sportovní charakter v náklonech i na dálnici.
Štíhlý profil a nízká palivová nádrž usnadňují manévrování v úzkých uličkách i hustém provozu. Díky lehké konstrukci se Tiger 900 chová obratně i v pomalé rychlosti, aniž by ztratil stabilitu.
Udělej demontáž plexi a zkontroluj aretace skla i posuvné mechanismy, a dávej pozor na nadměrné vůle a poškozené čepy, protože uvolněné plexi bude při vyšší rychlosti nadměrně vibrovat a nepravidelně odklánět proud vzduchu.
Udělej test elektronických režimů jízdy a přepni mezi Road, Rain a Off-Road, a dávej pozor na zadrhávání přepínače a nesynchronní reakci motoru, protože chybná kalibrace elektroniky může vést k výpadkům tahu právě v kritických situacích.
Při kontrole rámu a ochranných krytů prohlédni svařované spoje a spodní plech pod motorem, a dávej pozor na praskliny a prohlubně, protože poškozený kryt umožní kamenivu pronikat k vitalním dílům podvozku a olejové vaně.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi