Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Triumph / Triumph Speed Triple 1200 / Triumph speed triple 1200 RS

    2021 Triumph speed triple 1200 RS • 29.000 km

    výborný technický stavvýkon 180 konímoderní technologiehomologované doplňkyatraktivní designstáří nad 2 rokynájezd 29.000 kmvyšší stoupání riskantnípouze pro zkušené jezdcepotenciální kosmetické vady
    2021 Triumph Triumph Speed Triple 1200 - 29 000 km - Fotka 1
    1 / 24

    Přehled

    Na prodej výkonný a spolehlivý naháč Triumph Speed Triple 1200 RS z roku 2021. Motorka má výkon 132 kW (180 koní) a najeto 29.000 km. Je ve výborném technickém i vizuálním stavu, garážovaná, pravidelně servisovaná a nikdy nehavarovaná. Doplňky a výbava zahrnují homologovanou koncovku SC Project, plnou výkonovou verzi bez omezení, špičkový podvozek Öhlins, brzdy Brembo Stylema, quickshifter nahoru i dolů, tempomat, jízdní režimy, ABS a kontrolu trakce. Barevný TFT displej nabízí konektivitu a Bluetooth. Motorka má novou technickou kontrolu a je připravena na sezónu bez nutnosti dalších investic. Tato motorka je určena pouze pro zkušené jezdce. Mimo to, je možné zajistit zajímavou alternativu k modelům jako Yamaha MT-10, Honda CB 1000, Ducati Streetfighter nebo Triumph Street Triple.
    Rok

    2021

    Nájezd

    29.000 km

    295.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Triumph speed triple 1200 RS

    Rudolfov


    Nejlepší vstupní supersport, jaký jsem kdy mělŽádné problémy za 12 k kmSkvělý výkon a ovladatelnostIdeální pro městské ježděníKomfortní i na delších cestáchSuper přesná brzda a zavěšeníStylový design, který přitahuje pohledyVynikající hodnota za peníze

    Informace o modelu

    "Triumph Speed Triple 1200"

    O modelu "Triumph Speed Triple 1200"

    Triumph Speed Triple 1200 patří do třídy výkonných „hyper-naked“ a představuje nejradikálnější evoluci ikonické řady Speed Triple. Tříválec o objemu 1160 cm³ zde dosahuje výkonu 132 kW (180 PS) při 10 750 ot/min a točivého momentu 125 Nm při 9000 ot/min, přičemž celková konstrukce je výrazně lehčí a kompaktnější než u předchůdců s motorem 1050. Motorka je navržena jako ostrý silniční nástroj s uvolněnou ergonomií, nízkou hmotností (cca 198 kg v plné náplni) a špičkovou elektronikou pro přesnou kontrolu výkonu na nerovných i rychlých tratích.

    Design je minimalistický a velmi funkční – charakteristické dvojité LED světlomety doplňuje centrální nasávací otvor a ostré linie nádrže o objemu přibližně 15,5 l. Jednostranná kyvná vidlice nechává vyniknout zadnímu kolu a zdůrazňuje technický charakter stroje, přičemž kompaktní podsedlovka a úzký profil zlepšují volnost pohybu v sedle. V provedení RS jde o čistý „naked“, u verze RR přibývá polokapotáž a sportovnější clip-ony, ale základ – motor a rám – zůstává totožný.

    Rám je z hliníkové slitiny a je citelně lehčí i tužší než u předchozí generace, což pomáhá extrémně rychlé změně směru. Přední plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX30 (43 mm) a zadní TTX36 zajišťují precizní podporu při brzdění i akceleraci, zatímco brzdy Brembo Stylema s dvojicí 320mm kotoučů a radiální pumpou MCS poskytují velmi ostrý nástup a jemnou modulaci. Elektronický balíček zahrnuje 6osou IMU s náklonovým ABS a kontrolou trakce, jízdní režimy (Road, Sport, Track, Rain, Rider), obousměrný quickshifter, tempomat, bezklíčové zapínání a 5" TFT přístrojovku s konektivitou My Triumph.

    Výhody používání "Triumph Speed Triple 1200"

    Hlavní výhodou je kombinace explozivního, ale kultivovaného zátahu tříválce a mimořádně přesného podvozku. Motor 1160 cm³ táhne od středních otáček a lineárně graduje až k omezovači, takže se snadno dávkuje výkon na výjezdech i v náklonu. Při svižné jízdě potěší rychlá změna směru, jistota předního kola a trakce zadku, kterou podporují špičkové komponenty Öhlins a pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.

    Elektronická asistence je nastavená sportovně, ale s velkou šíří regulace – náklonové ABS a TC umožňují brzdit hluboko do zatáčky a efektivně přenášet výkon na asfalt. Obousměrný quickshifter pracuje hladce při akceleraci i brzdění motorem, a to i v nízkém zatížení, což mění rytmus jízdy a snižuje únavu. 5" TFT je přehledné, intuitivní a s konektivitou usnadňuje navigaci i notifikace; nechybí tempomat pro delší přesuny ani bezklíčové zapalování.

    Technicky potěší dlouhé servisní intervaly (olej/inspekce obvykle po 10 000 mi/16 000 km) a přístupná konstrukce s minimem zbytečných plastů. Jednostranná kyvná vidlice s excentrem usnadňuje napínání řetězu a výměnu zadního kola. Spotřeba je na daný výkon rozumná a robustní konstrukce tříválce si drží stabilní teploty díky účinnému chlazení a pevnému olejovému hospodářství.

    Na co si dát pozor při koupi "Triumph Speed Triple 1200" již použité

    Otestujte funkci quickshifteru v nízkých i středních otáčkách – řaďte bez spojky nahoru i dolů kolem 3–5 tis. ot/min a sledujte, zda nepřichází „kopance“, vynechání záběru nebo falešné neutrály. Zkontrolujte, zda má motocykl nahranou aktuální verzi softwaru ECU/TFT (nechte si ukázat protokol ze servisu nebo VIN dotaz u dealera) – u raných kusů pomáhal update vyhladit reakce ride-by-wire a quickshifteru. Proveďte zkušební jízdu v režimech Road/Sport/Track a ověřte, že ABS/TC korektně zasahují v náklonu a že TFT se během jízdy nerestartuje.

    Zkontrolujte podvozek a brzdy: stlačujte vidlici i tlumič a sledujte netěsnosti, poté dolaďte odskok/kompresi a ověřte, že klikry mají funkční rozsah a cítitelný „klik“. Změřte házivost a tloušťku brzdových kotoučů, zkontrolujte destičky a při prudkém brzdění otestujte, zda se neprojevuje pulzace (znak zvlněných kotoučů). Prohlédněte zadní excentr a ložiska kola – protočte kolo, poslouchejte hučení, zkontrolujte korozi v excentru a plynulost napínání řetězu; ověřte stav pneumatik (u SP V3 sledujte schody a tepelné cykly po případném použití na okruhu).

    Sejměte sedlo a zkontrolujte baterii (často Li-Ion) a kontakty, zkontrolujte kabeláž v okolí krku řízení na oděrky od dorazů. Otestujte funkci tempomatu, bezklíčového systému, přepínání jízdních režimů a konektivity My Triumph včetně spárování s telefonem. Prohlédněte chladič a olejový chladič na poškození od kamínků, zkontrolujte hadice a vodní pumpu na těsnost a ověřte, že větrák spíná; nahlédněte do servisní knihy, zda proběhla prvotní garanční prohlídka a pravidelné servisy po 16 000 km, a u dealera si potvrďte splnění případných servisních kampaní podle VIN.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruTříválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem1160 cm³
    Výkon132 kW (180 k) při 10750 ot/min
    Točivý moment125 Nm při 9000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíÖhlins USD 43mm
    Zadní odpruženíÖhlins mmonoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2065 mm
    Šířka800 mm
    Výška1035 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1445 mm
    Hmotnost198 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže15.5 l
    Spotřeba paliva6.5 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, TFT displej, Quickshifter, Trakční kontrola
    Informace o modeluVýkonný naked bike s prémiovou výbavou
    Informace o generaciNejnovější generace s největším výkonem v historii modelu

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi