Suzuki Hayabusa třetí generace je výkonově vybavena 190 koni a představuje jedinečnou kombinaci designu a rychlosti. Od svého uvedení na trh v roce 1999, kdy dosáhla maximální rychlosti 305 km/h, se stala symbolem bezodpočinkové rychlosti a výjimečné technologie. Tento model byl postupně vyvíjen a vylepšován, i když je dnes rychlost omezená, stále se vyrábí. Dostupný exemplář je v téměř novém stavu, s nájezdem pouze 1.821 km. Motocykl je ve vynikající kondici a téměř ve výstavním stavu, což z něj dělá skvělou volbu pro milovníky rychlé jízdy a elegantního designu. Je vybaven doplňky, které zvyšují komfort a výkon, což zajišťuje ještě lepší zážitek z jízdy.
2021
1.821 km
Včetně všech poplatků
Suzuki Hayabusa
Bad König
Suzuki Hayabusa je legendární silniční supersport, který se od svého uvedení na trh stal symbolem rychlosti a aerodynamiky. Charakteristický štíhlý profil a elegantní přední kapotáž evokují pocit klouzání vzduchem i při běžných jízdách po českých okreskách.
Design stroje se vyznačuje plynulými křivkami a integrovanými křidélky, která zvyšují stabilitu při vyšších rychlostech. Působivá silueta Hayabusy zároveň nabízí dostatečné krytí jezdce před větrem a deštěm, aniž by se ztratila její sportovní linka.
Světlomety ve tvaru dvou očí dodávají přední části dynamičnost i agresivitu a promítají charakter stroje i za šera. Pohled na zboku odhaluje kombinaci robustní nádrže a štíhlého podsedlového oblouku, která přitahuje pozornost na každé české silnici.
Při uvolněném průjezdu dálničními štrekami oceníte vynikající aerodynamiku, která minimalizuje únavu při dlouhých trasách. Hayabusa vás doslova „zakousne“ do sedla a odplaví každé rázy stojícího vzduchu.
Stroj poskytuje pocit neomezené stability i při rychlých průjezdech klikatými horskými cestami. Přímá odezva na plyn dává jistotu v dynamickém předjíždění a okamžitou zpětnou vazbu při nájezdu do zatáček.
Pohodlné sedlo a dobře odstupňovaná pozice nohou chrání záda i kolena při stovkách najetých kilometrů. Díky tomu se Hayabusa hodí nejen k adrenalinu, ale i k víkendovým výletům skrz české kraje.
Proveďte důkladnou kontrolu spojení kapotáže a rámu kolem předních bočních panelů a sledujte praskliny či nerovné spáry, protože neodborně opravovaná karoserie skrývá skryté deformace, jež mohou ovlivnit aerodynamiku a estetiku stroje.
Otestujte funkci elektronické páčky nastavení předpětí přední vidlice a prověřte krokový motor v krajních polohách, a dávejte pozor na zasekávání nebo pomalou reakci, protože porucha tohoto mechanismu vede ke zhoršené stabilitě při prudkých manévrech.
Udělejte zkušební jízdu s několika prudkými deceleracemi a prudkými akceleracemi, a sledujte stav výfukového potrubí u svárů a kola spoileru na podsedlové části; pozor na zvlnění kovu nebo netěsnosti, které mohou signalizovat předchozí tvrdé použití a vyžadovat výměnu dílů.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi