Motocykl je ve velmi dobrém stavu, téměř jako nový. Disponuje veškerou dokumentací a klíči. Má zabudovaný ABS systém a k motocyklu je možné zakoupit kufr, avšak ten není součástí prodeje. Součástí motocyklu je centrální stojan. Motocykl byl nedávno po kompletním servisu a prohlídce, zahrnujícím výměnu oleje a filtru, brzdové kapaliny, vyčištění řetězovky a kontrolu dobíjení, a je nyní připraven k používání bez nutnosti dalších investic. Vhodný je pro řidiče s řidičským průkazem skupiny A2 do výkonnosti 35 kW. Motocykl pochází od důvěryhodných a prověřených dodavatelů, většinou koncesionářů renomovaných značek jako Honda, Ducati, Triumph, KTM, Kawasaki a Vespa. Všechny motocykly byly vykoupeny jako protiúčty za nové strojové výrobky, což zaručuje jejich legální původ a splnění všech technických kontrol. Motocykl má originální servisní knihu. Skladovány jsou na dvou pracovištích v Českých Budějovicích, kde je možné si motocykl prohlédnout a vyzkoušet po předchozí domluvě. K dispozici je také možnost servisu předprodejních nebo periodických oprav v různých lokalitách, jako jsou České Budějovice, Praha a Brno. Dohodou je také možné zajistit dovoz zakoupeného motocyklu přímo k zákazníkovi.
2021
9.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 250 V-Strom ABS (2021) TOP stav, 9000km, po servisu
České Budějovice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi