Na prodej je motorka Suzuki V-Strom 650, která má najeto 60 000 km. Vlastním ji od listopadu 2021 a během této doby jsme spolu navštívili krásné lokality v ČR, Rakousku a Itálii, přičemž byla vždy pečlivě udržována. Pravidelně bylo měněno oleje a olejový filtr, a realizovalo se i seřízení ventilových vůlí. Motorka je vybavena novými prémiovými pneumatikami Pirelli Scorpion Trail II zakoupenými v roce 2024, které se osvědčily jak za sucha, tak za mokra. Řetězové kolečko, rozeta i řetěz jsou v dobrém stavu a jsou připraveny na spoustu dalších kilometrů. Doplňky zahrnují padací rámy, zvýšené turistické plexi (s originálním plexi od Suzuki jako součástí), kryt motoru, rozšíření bočního stojánku, držák navigace, kryt chladiče, snížení stupaček, zvýšení řídítek a rozšíření zpětných zrcátek pro lepší viditelnost. Dále jsou na motorce sklápěcí zrcátka a vyhřívané gripy Oxford pro pohodlné ježdění v chladnějším počasí. Součástí motorky jsou také tři kufry pro pohodlné cestování. Nabíječka a držák QuadLock nejsou součástí prodeje. Motorka se nachází v Brně.
2021
60.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Brno-Židenice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi