Motorka je v perfektním stavu a byla vždy pečlivě udržována. Nikdy nespadla ani nebyla havarována. Využívala se převážně na asfaltových silnicích, občas na nezpevněných cestách pro vyzkoušení off-road. Byla registrována 25. května 2021 a k dnešnímu dni má najeto 49.500 km. Všechny servisní prohlídky byly provedeny u oficiálního prodejce KTM. Poslední servis se uskutečnil při 47.200 km 3. června 2025. Motorka je vybavena pneu TKC70, které byly namontovány 15. dubna 2025 a mají přibližně 2000 km. Technická kontrola byla provedena 12. května 2025 s platným poplatkem do 6. května 2026. Sedla jsou rozdvojená, obě gelová a vyhřívaná, stejně jako vyhřívané rukojeti. Malý tónovaný štít je součástí výbavy, k dispozici je také originální velký, jasný štít, který nikdy nebyl použit. Navíc je k dispozici originální sedlo, jež také nebylo nikdy použito.
2021
49.500 km
Včetně všech poplatků
KTM 890 AdventureR
Druento
KTM 890 Adventure představuje harmonii mezi dravým duchem cestovního endura a praktičností pro všední dny. Ostré linie karoserie a přiléhavá kapotáž naznačují ochotu vyrazit jak na asfaltové tahy, tak do lehčího terénu.
Pozice jezdce je vzpřímená a přirozená, což šetří zápěstí i záda při celodenních výletech. Široká řídítka a štíhlý profil pod kapotáží usnadňují manévrování v městském provozu i na klikatých okreskách.
Minimalistické kryty podvozku a odhalené části rámu usnadňují základní údržbu a zkracují čas strávený servisem. Majitel tak tráví víc času na cestách a méně v garáži.
Lehká konstrukce ve spojení s citlivě vyladěným odpružením dává stroji univerzální charakter. Dokáže pohltit výmoly českých silnic a zároveň nabízí jistotu a stabilitu při rychlejších přejezdech.
Odezva na plyn je přesná a plynulá, což umožňuje sebevědomé předjíždění i v hustém provozu. Stačí jen naznačit plynulý pohyb pravé ruky a motocykl okamžitě reaguje.
Štíhlý profil a nízké těžiště podporují lehké proplétání úzkými uličkami, zatímco integrované úchyty pro boční kufry a tankvak přemění stroj na spolehlivého parťáka pro vícedenní výpravy.
Udělej odejmutí spodního krytu motoru a zkontroluj těsnění výfukových svodů, a dávej pozor na prosakující olej a trhliny ve svaru, protože netěsné spoje oslabí výkon a zvýší vibrace.
Udělej přepnutí mezi režimy Rain, Street a Offroad za jízdy a několikrát zastav a naštartuj, a dávej pozor na cukání motoru při změně nastavení a blikání kontrolky ABS, protože vadné senzory elektroniky mohou ohrozit stabilitu.
Udělej kontrolu upevnění ochranných rámů a držáků plexi a prohlédni šroubové spoje, a dávej pozor na opotřebené silentbloky a povolené matice, protože oslabené úchyty ovlivní ovladatelnost v terénu i na silnici.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi