Na prodej je kompletně přestavěná a pečlivě zkontrolovaná motorka KTM EXC 500, vyrobená v roce 2021. Jedná se o limitovanou edici "Six Days" s původním nájezdem 134,1 motohodin a 7702 km od nového. Motocykl je přihlášen na registrační značku a je možné jej snadno zaregistrovat i v České republice, včetně zápisu 17" SM kol. Po přestavbě na supermoto najeto pouhých 65 motohodin. K motocyklu jsou navíc k dispozici další doplňky za dohodnutou cenu, jako například: - Factory racing brýle KTM a 320mm sada MM - 36-dírová KTM kola - Pneu Motogp Michelin Pilot Power 2CT s novou zadní Pirelli Diablo Rosso 2CT - Zadní kotouč Motomaster Flame s tloušťkou 4,6 mm a sinterovými destičkami - Upravované tlumiče s progresivní pružinou a nastavitelného offset KTM factory brýle - Upravovaný výfuk pro supermoto, nová mapa, otevřené sání s filtrem a lakování koncovky výfuku - Nová řetězová sada pro supermoto v poměru 15/41 - Spousta CNC dílů, extenderů a ochranných výztuh chladiců - Ventilátor a přepouštěcí expanzka v rámu - Ráčková řidítka KTM PP, Renthal lock-on měkké gripy - Sedlo KTM Six Days a kryt motoru - Kompletní LED osvětlení včetně předního a zadního světla a směrovek - Upravované a nalakované víko spojky - Jednoprstové páčky spojky a brzdy Motocykl prošel nedávnou výměnou oleje a mnoho dalších detailů by mohlo být prozrazeno osobně. K novému majiteli přijdou i náhradní a původní díly, které jsem uchoval. Motorka se nachází 50 km od Košic.
2021
7.702 km
KTM 500 EXC-F je nejvýkonnější čtyřtaktní enduro motocykl v nabídce KTM, navržený pro extrémní terén, závody i náročné hobby jezdce. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 510,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 58 k (42,5 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 106 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 500 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po české lesní traily.
Včetně všech poplatků
KTM EXC-f 500, 21’ SD - SUPERMOTO, ŠPZ/ A2
Slovensko
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi