Na prodej je kompletně přestavěná a pečlivě zkontrolovaná motorka KTM EXC 500, vyrobená v roce 2021. Jedná se o limitovanou edici "Six Days" s původním nájezdem 134,1 motohodin a 7702 km od nového. Motocykl je přihlášen na registrační značku a je možné jej snadno zaregistrovat i v České republice, včetně zápisu 17" SM kol. Po přestavbě na supermoto najeto pouhých 65 motohodin. K motocyklu jsou navíc k dispozici další doplňky za dohodnutou cenu, jako například: - Factory racing brýle KTM a 320mm sada MM - 36-dírová KTM kola - Pneu Motogp Michelin Pilot Power 2CT s novou zadní Pirelli Diablo Rosso 2CT - Zadní kotouč Motomaster Flame s tloušťkou 4,6 mm a sinterovými destičkami - Upravované tlumiče s progresivní pružinou a nastavitelného offset KTM factory brýle - Upravovaný výfuk pro supermoto, nová mapa, otevřené sání s filtrem a lakování koncovky výfuku - Nová řetězová sada pro supermoto v poměru 15/41 - Spousta CNC dílů, extenderů a ochranných výztuh chladiců - Ventilátor a přepouštěcí expanzka v rámu - Ráčková řidítka KTM PP, Renthal lock-on měkké gripy - Sedlo KTM Six Days a kryt motoru - Kompletní LED osvětlení včetně předního a zadního světla a směrovek - Upravované a nalakované víko spojky - Jednoprstové páčky spojky a brzdy Motocykl prošel nedávnou výměnou oleje a mnoho dalších detailů by mohlo být prozrazeno osobně. K novému majiteli přijdou i náhradní a původní díly, které jsem uchoval. Motorka se nachází 50 km od Košic.
2021
7.702 km
Včetně všech poplatků
KTM EXC-f 500, 21’ SD - SUPERMOTO, ŠPZ/ A2
Slovensko
KTM EXC-F 500 má dravý vzhled, který okamžitě naznačuje, že pod kapotou bije výkonný motor připravený na špinavé tratě i nenadálé výjezdy mimo asfalt. Ostré linie kapotáže a robustní rám dávají tušit, že tahle mašina zvládne i náročné výzvy.
Jeho kompaktní rozměry a nízká hmotnost umožňují snadné manévrování v technických úsecích a rychlé korekce dráhy v zatáčkách. Jezdec se díky tomu může plně soustředit na stopu před sebou, zatímco motorka poslušně kopíruje každý pohyb.
Neutuchající charakter EXC-F 500 podtrhují odolné plastové díly a kryt motoru, které chrání klíčové komponenty před nárazy kamenů a větví. Díky tomu motocykl vypadá stále připraven k dalšímu výletu, i když už má najeto stovky kilometrů po náročných tratích.
Výbušný nástup výkonu a plynulý průběh otáček dávají jezdcům jistotu při rychlém předjíždění i při prudkých výjezdech. Tahle 500ka umí okamžitě vyrazit vpřed bez váhání.
Podvozek s dlouhým zdvihem a přesným nastavením tlumičů dokáže pohltit nerovnosti i ostré kořeny na lesních cestách. Na českých lesních trailech se díky tomu budete cítit, jako byste řídili natažený pružný luk.
Ergonomie posedu a možnost rychlých úprav řídítek či pedálů umožňují naladit stroj na míru jak začínajícímu, tak zkušenému jezdci. Ať už máte v plánu víkendové výpravy, nebo vysedávání v jezdecké akademii, EXC-F 500 vás posadí vždy do ideální polohy.
Udělej demontáž plastových krytů a zkontroluj upevnění chráničů podsedlové části, a dávej pozor na praskliny a uvolněné šrouby, protože létající kameny a pád zvolí slabé místo jako první cíl.
Udělej test funkčnosti mapovacího spínače a rychlé přepínání palivových map, a dávej pozor na prodlevy v reakci motoru a nečekané vypadávání zapalování, protože špatně naladěná elektronika může sabotovat výkon přesně v okamžiku, kdy jej potřebujete nejvíc.
Udělej vizuální kontrolu ložisek řízení a několikrát zatoč vidlicí, a dávej pozor na nadměrnou vůli v hlavovém složení a únik oleje z těsnění vidlice, protože opotřebované ložisko i netěsné manžety zkazí stabilitu v technických úsecích.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi