Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 390 Adventure / KTM 390 Adventure ABS - ČR / JEN 4525 KM / LADĚNÝ VÝFUK / SU

    2021 KTM 390 Adventure ABS - ČR / JEN 4525 KM / LADĚNÝ VÝFUK / SU • 4.525 km

    moderní designvýbava a doplňkyvysoký výkonpohodlné sezeníspolehlivost motorukosmetické vadypoužité pneumatikyponěkud vyšší hmotnostterénní opotřebeníomezená dostupnost náhradních dílů
    2021 KTM KTM 390 Adventure - 4 525 km - Fotka 1
    1 / 9

    Přehled

    Na prodej je KTM 390 Adventure ABS, vyrobená v roce 2021, která byla zakoupena nově v ČR. Motorka je v dobrém stavu a disponuje laděným výfukem HGS, který je zahrnut spolu s originálním výfukem. Dalšími vylepšeními jsou zadní nosič s kufrem OXFORD, což zajišťuje větší praktičnost a pohodlí při jízdě. K motocyklu také obdržíte voucher na 5000 Kč na další stroje z nabídky našeho motopalace a slevový voucher do eshopu ACI, který nabízí široký výběr vybavení, oblečení a moto-kosmetiky.
    Rok

    2021

    Nájezd

    4.525 km

    115.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 390 Adventure ABS - ČR / JEN 4525 KM / LADĚNÝ VÝFUK / SU

    Klánovice


    Nejlepší vstupní úroveň supersportu, kterou jsem vlastnilžádné problémy za 12 k kmskvělá ovladatelnost a výkonvelmi pohodlné na delších cestáchideální pro městské ježdění i výlety mimo silnicilehká a agilní motorkaperfektní pro začínající jezdcedostatečná síla pro všechny mé potřeby

    Informace o modelu

    "KTM 390 Adventure"

    O modelu "KTM 390 Adventure"

    KTM 390 Adventure je lehké cestovní enduro pro držitele A2 (32 kW/44 k), které kombinuje jednoválcový motor 373 cm³ s elektronickou výbavou obvyklou u větších adventure strojů. Díky nízké pohotovostní hmotnosti okolo 172–177 kg a dlouhému zdvihu podvozku se hodí jak do města, tak na šotolinu a delší tripy. Motor nabízí cca 37 Nm při ~7000 ot./min, 6stupňovou převodovku a asistované/anti-hoppingové spojení PASC pro hladké podřazování.

    Design vychází z rally DNA KTM: úzká stavba, vysoké plexi a výrazný „beak“ doplňuje plnohodnotné LED osvětlení. Kola 19"/17" (předek/zadek) mohou být litá nebo drátěná tubeless (dle ročníku/varianty), obutá typicky do 100/90 R19 a 130/80 R17. Sedlo ve výšce okolo 855 mm, široká řídítka a úzká nádrž 14,5 l dávají dobrý komfort vsedě i ve stupačkách; reálný dojezd přes 350 km není problém.

    Podvozek tvoří ocelový příhradový rám s dlouhým kyvným ramenem a odpružení WP APEX: vpředu USD 43 mm se zdvihem cca 170 mm a vzadu kolem 177 mm (u novějších ročníků s možností seřizování komprese/odskoku). Brzdí se sadou ByBre s 320mm kotoučem vpředu (radiální 4pístek) a 230mm vzadu, podporovanou systémem Bosch 9.1MP s náklonovým ABS a režimem Offroad (deaktivace ABS na zadku). Ride-by-wire, MTC (trakce) s offroad logikou, 5" TFT s konektivitou KTM My Ride a volitelný Quickshifter+ podtrhují moderní výbavu.

    Výhody používání "KTM 390 Adventure"

    Hlavní devizou je poměr výkon/hmotnost a ovladatelnost: jednoválec má živou odezvu odspodu a díky PASC spojce se motorka ochotně skládá do zatáček i na šotolině. Dlouhé zdvihy a 19" přední kolo zajišťují stabilitu na rozbitých okreskách, přitom v provozu se 390-ka snadno protáhne i úzkými uličkami. Spotřeba kolem 3,5–4,0 l/100 km drží náklady nízko.

    Elektronická výbava je na třídu nadstandardní: náklonové ABS Bosch 9.1MP, MTC s Offroad režimem a možnost vypnout ABS na zadku pomáhají začátečníkům i zkušenějším jezdcům. TFT 5" je čitelné na slunci, nabízí připojení telefonu, hudbu a navigační pokyny přes KTM My Ride; u některých verzí lze aktivovat Quickshifter+ pro plynulé řazení bez spojky. Plnohodnotné LED osvětlení zlepšuje viditelnost v noci a v dešti.

    Technicky potěší jednoduchá konstrukce s dobrým přístupem k servisním místům: olejové intervaly jsou obvykle 7 500 km a kontrola ventilových vůlí 15 000 km. Díly WP/ByBre jsou rozšířené a dostupné, drátěná tubeless kola (u příslušných verzí) usnadní opravu defektu bez duše. Řetězový sekundár je levný na údržbu a modulární doplňky KTM PowerParts (kryty, chrániče, sedla) rozšiřují použitelnost bez zásahů do konstrukce.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 390 Adventure" již použité

    Zkontrolujte kola podle typu: u litých ráfků prohlédněte okraje na mikropraskliny po jízdě v terénu, u drátěných vyzkoušejte napětí špic (pootočte kolem a poslouchejte nerovnoměrné „cvakání“), případně je nechte vycentrovat. Zvedněte předek, pomalu otáčejte řídítky a otestujte ložiska krku řízení na zadrhávání v přímé poloze; vůle či „zářezy“ jsou časté po jízdě v terénu. Prohlédněte gufera vidlice a trubky na rýhy, sejměte prachovky a zkontrolujte, zda není pod nimi olej.

    Sejměte sedlo a víko airboxu, zkontrolujte těsnění a filtr na stopy prachu – u zaneseného nebo netěsného airboxu hrozí zvýšené opotřebení válce. Otestujte spojkový lanko (plynulý chod, třepení u páčky), poslechněte za studena napínák rozvodu a vůle ventilů (cvakání by nemělo být výrazné). Zkontrolujte řetěz a unašeče (gumy v rozetě) na vůli; při prudké akceleraci a deceleraci otestujte, zda není rána od vymláceného cush-drive.

    Otestujte funkci ABS a MTC: na štěrku aktivujte Offroad ABS a ověřte, že zadní kolo lze blokovat a že se nastavení po vypnutí/zapnutí zapalování chová dle ročníku správně. Zkontrolujte snímače a kabeláž u předního ABS kroužku a na kyvce, zda nejsou odřené; spárujte telefon s TFT a prověřte KTM My Ride (stabilita spojení, zobrazování navigačních pokynů). Podívejte se na TFT, zda netrpí zamlžováním nebo mrtvými pixely, a ověřte případně funkci Quickshifter+ (řaďte v zátěži 3.–4. a 4.–5. bez spojky); u dealera nechte prověřit VIN na případné servisní kampaně a aktualizace SW ECU/ABS.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem373 cm³
    Výkon32 kW (44 k) při 9000 ot/min
    Točivý moment37 Nm při 7000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP APEX 43mm
    Zadní odpruženíWP APEX monoshock
    Přední brzdaByBre 320mm kotouč
    Zadní brzdaByBre 230mm kotouč
    Přední pneumatika100/90-19
    Zadní pneumatika130/80-17

    Rozměry

    Délka2166 mm
    Šířka855 mm
    Výška1460 mm
    Výška sedla855 mm
    Rozvor1430 mm
    Hmotnost172 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže14.5 l
    Spotřeba paliva4.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, TFT displej, LED osvětlení
    Informace o modeluKompaktní adventure motocykl pro začátečníky
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou ergonomií a elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi