No images available
KTM Superduke 1290 RR je naprostou špičkou a raritou v oblasti motocyklů. Tento jedinečný stroj vyniká následujícími vlastnostmi:
Tento motocykl má po prvním majiteli a byl udržován v bezvadném stavu:
Stroj je bez kompromisů, nikdy nebyl na okruhu a byl vyroben v limitované edici pouze 500 kusů.
Při pořízení je možné zvolit mezi originálním výfukem nebo výfukem MIVV, jak je vidět na přiložených fotografiích.
Původní cena byla 699 tis.
2021
3.000 km
Včetně všech poplatků
KTM 1290 Super Duke R
Jinonice (Praha 5)
KTM 1290 Super Adventure je vlajkovou lodí dobrodružných cestovních motocyklů s výrazným agresivním designem. Ostré linie kapotáže a kontrastní oranžové prvky podtrhují závodní geny značky a zároveň evokují připravenost na dlouhé trasy.
Komfortní posed vzniká kombinací širokých řídítek a nastavitelného sedla, které minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Štíhlý podsedlový rám usnadňuje přesedání a dodává stroji kompaktní atletický vzhled.
Masivní kapotáž se subtilními aerodynamickými křidélky nepůsobí jen stylově – pomáhá udržovat stabilitu při vyšších rychlostech a dodává stroji sochařsky propracovaný profil, který zaujme na každé silnici.
Citlivá zpětná vazba z podvozku i rámu zaručuje naprostou kontrolu v zatáčkách i na nestabilním povrchu. Každý náklon do oblouku je plynulý a jistý, ať už jedete po okresce nebo v lesní cestě.
Možnost rychlého přepnutí jízdních režimů umožňuje přizpůsobit chování motocyklu okamžitě podle počasí či stavu vozovky. Přesné dávkování výkonu přináší pocit bezpečí i při agresivnější jízdě.
Dlouhý dojezd bez častých zastávek a přidané úchyty pro montáž kufrů přeměňují tento stroj na spolehlivého partnera pro vícedenní výpravy. Komfort spolujezdce a dostatek prostoru na zavazadla otevírají dveře reálným cestovním plánům.
Prohlédněte upevnění podsedlového nosiče a zadní kapotáže a otestujte aretaci sedla, a dávejte pozor na uvolněné panty a zlomené západky, které po náročných terénních výjezdech mohou ztratit tuhost.
Projeďte se v různých jízdních režimech a rychle přepínejte z Enduro módu na Street mód, a sledujte, že ABS i kontrola trakce správně reagují bez náhlých výpadků, protože vadné moduly se projevují opožděnou nebo nadměrnou intervencí systému.
Ověřte stav předního odpružení kolem čepu řízení a manžet tlumičů – netěsné těsnění či vůle v hlavě řízení často ukazují na intenzivní používání mimo silnici a mohou vyžadovat nákladné opravy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi