KTM Duke 125, rok výroby 2021, najeto 19 000 km. Motorka byla dovezena z Německa a je v péči prvního majitele v ČR. Veškerý servis je zdokumentován prostřednictvím KTM servisní karty. **Servis a údržba:** - Ventily byly seřízeny - Olej měněn před 600 km - Brzdová kapalina měněna před 1 000 km - Chladicí kapalina měněna před 4 000 km (cca 5 měsíců stará) - Pneumatiky z roku 2024, najeto cca 4 000 km - Servisováno přímo v KTM **Výbava a doplňky:** - Krátké sportovní páčky a nové gripy - Zrcátka na řídítkách - Držák telefonu - Ochranná folie na displeji - Krátký sklápěcí držák SPZ - Montážní stojan na zadní kolo v ceně - Všechny originální díly (páčky atd.) a olej přidány k motorce **Stav:** Motorka má lehkou kosmetickou vadu na pravé straně po drobném pádu, která byla zkontrolována v KTM – vše je plně funkční, pouze jde o vzhledovou vadu. Motorka je ve výborném technickém stavu, bez nutnosti investic, a je připravená na sezónu.
2021
19.000 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125 (2021) – plný servis, doplňky, 1. majitel v ČR
Protivín
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi