Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

[email protected]

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Husqvarna / Husqvarna 701 Enduro / Husqvarna TE 300

    2021 Husqvarna TE 300 • 259 km

    výkonkvalitní doplňkydobrá údržbavynikající terénní schopnostiexkluzivní edicekosmetické vadyvyšší stářínájezd hodinpotenciální opotřebení ložisekmožnost neprofesionálních oprav
    2021 Husqvarna Husqvarna 701 Enduro - 259 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Stav motocyklu: Prodám enduro Husqvarna TE 300 2021 Rockstar Edition. Motocykl má najeto 259 hodin a olej byl měněn po 10 hodinách. Ve 200 hodinách proběhla generálka motoru zahrnující výměnu pístu, ojniční sady a ložisek (O. Kotrba). Podvozek a brýle, řidítka a koncovka výfuku jsou nejeté.

    Doplňky a výbava:

    • laděná hlava S3 low compression
    • karbonový kryt kolene výfuku
    • přední a zadní ochrana brzdových kotoučů
    • kryt přiruby výfuku
    • kryt vstřikování paliva
    • ochrana chladičů X-grip
    • přední brzdový kotouč 270 mm
    • v zadním kole Tubliss

    Příslušenství: Součástí prodeje je přídavek, náhradní kolečko, rozetu (12/51), brzdové a spojkové páčky a další originální díly. Dále přidám také náhradní starší plasty, laděnou koncovku FMF a originální výfukové koleno.

    DPH: Je zahrnuto v ceně.

    Rok

    2021

    Nájezd

    259 km

    150.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Husqvarna TE 300

    Rataje nad Sázavou


    Skvělý stroj pro začátečníkybezproblémové kilometrylehká a ovladatelnávýborný výkon na lesních cestáchskvělá ergonomiespolehlivost na prvním místěideální pro dobrodružstvízábava na každém výjezdunízká údržbaideální pro asfhalt i terén

    Informace o modelu

    "Husqvarna 701 Enduro"

    O modelu "Husqvarna 701 Enduro"

    Husqvarna 701 Enduro patří mezi nejschopnější velké jednoválcové dual-sporty na trhu. S moderním motorem LC4 o objemu 692,7 cm³ nabízí až 55 kW (cca 74 k) a zhruba 73–74 Nm, což v kombinaci s nízkou hmotností (suchá cca 146 kg) dává velmi silný tah odspodu i svižnou jízdu na silnici. Díky dlouhému pérování a elektronickým asistentům zvládá denní dojíždění, rychlé okresky i skutečný off-road s výbornou stabilitou a kontrolou. Servisní intervaly 10 000 km u tohoto jednoválce navíc potěší ty, kteří najezdí hodně kilometrů.

    Design je strohý, funkční a typicky „husqvarnovský“ – bílo-modro-žluté lakování, štíhlé boční panely a vysoké enduro blatníky. Úzký „pas“ motocyklu usnadňuje jízdu ve stupačkách a snadné přenášení hmotnosti v terénu, jednosedlo je dlouhé a rovné pro volný pohyb těla. Vizuálně působí 701 Enduro lehce a kompaktně; i přes robustní výbavu a 21"/18" kola (90/90-21 a 140/80-18) zůstává obratná mezi stromy i v městském provozu.

    Technicky stojí za pozornost příhradový rám z chrom-molybdenové oceli a polyamidový podsedlový rám sloužící zároveň jako 13l palivová nádrž. Přední plně stavitelná vidlice WP XPLOR 48 a zadní tlumič WP se spojovacím přepákováním poskytují přibližně 250 mm zdvihu, brzdy zajišťuje Brembo (přední kotouč 300 mm, zadní 240 mm). Motor LC4 má vyvažovací hřídele pro výrazné snížení vibrací, ride-by-wire Keihin EMS a antihoppingovou asistovanou spojku; novější ročníky přidávají Quickshifter+ (obousměrné řazení), kontrolu trakce MTC a náklonové ABS Bosch s Offroad režimem. Přístrojovka je jednoduché LCD, osvětlení a maska se dle ročníku liší (novější provedení mají modernizované světlo a LED směrovky).

    Výhody používání "Husqvarna 701 Enduro"

    Největší devizou je kombinace lehké ovladatelnosti a silného jednoválce s hutným středem otáček. Motorka výborně „sedí“ v rychlém rozbitém terénu i na šotolině, přitom na asfaltu zvládá svižné přesuny bez nervozity v řízení. Dlouhé zdvihy WP XPLOR se dají jemně doladit na jezdce i náklad a dvojice vyvažováků v motoru udržuje kulturu běhu na neobvyklou úroveň pro tuto kubaturu.

    Elektronické asistenty výrazně rozšiřují použitelnost v terénu i na silnici. Režim Offroad ABS ponechá aktivní citlivou přední brzdu a vypne ABS vzadu, takže se dá motorku opřít do smyku; MTC je u novějších ročníků náklonové a lze jej vypnout či přepnout mapy plynu. Quickshifter+ (dle ročníku) umožňuje řadit nahoru i dolů bez spojky a ride-by-wire zajišťuje přesné dávkování plynu i v technických pasážích.

    Praktickým plusem jsou 10 000km servisní intervaly, dobrý přístup k filtru vzduchu pod sedlem a jednoduchá konstrukce jednoválce s rozšířenou dostupností dílů (mnoho komponent sdílí s KTM 690). Olejová soustava používá dva filtry a dvě sítka, což usnadňuje kontrolu stavu motoru a prodlužuje jeho životnost. Elektronika je diagnostikovatelná přes OBD a nastavení podvozku je plně servisovatelné – 701 Enduro je tak dlouhodobě udržitelný stroj i pro náročné uživatele.

    Na co si dát pozor při koupi "Husqvarna 701 Enduro" již použité

    Sejměte sedlo a zkontrolujte těsnost airboxu a správné usazení filtru; prach za filtrem je varovným signálem vniknutí nečistot do sání. Nastartujte studený motor a poslouchejte nadměrné mechanické zvuky rozvodů či klepání – volnoběh by měl být stabilní a bez zhasínání. Zkontrolujte servisní historii, zejména dodržení výměn oleje a kontrol vůlí ventilů po 10 000 km, a prohlédněte stav sítěk a filtrů, pokud jsou k dispozici záznamy.

    Otestujte funkci hydraulické spojky – záběr musí být konzistentní bez prokluzu a úniků u hlavního i pomocného válce; ptejte se, zda byl vyměněn sériový spojkový slave za odolnější (častá preventivní úprava). Proveďte zkušební jízdu a vyzkoušejte Quickshifter+ (pokud jej daný ročník má), přepínání jízdních režimů, vypnutí MTC a aktivaci Offroad ABS; kontrolky chyb na přístrojovce nesmí svítit. Po zahřátí motor vypněte a opět nastartujte – palivové čerpadlo musí spolehlivě naprázdno „zabzučet“ a motorka nesmí škubat při plném plynu (podezření na čerpadlo či filtr).

    Zvedněte přední kolo a zkontrolujte vůli v ložiscích krku řízení i hladký chod bez zadrhávání; prohlédněte těsnost gufer vidlice WP XPLOR a stav pouzder přepákování zadního tlumiče. Zkontrolujte ráfky (21/18) na promáčkliny, napnutí drátů a vůli ložisek kol; podívejte se na stav kotoučů (přední 300 mm, zadní 240 mm) a ABS snímačů s tónovacími kroužky. Prohlédněte polyamidový podsedlový rám/nádrž na vlasové trhliny kolem držáků a hrdla, ověřte těsnost víčka, zkontrolujte gufero výstupní hřídele, opotřebení kluzné lišty řetězu a vůle gum v unašeči (cush drive) – nadměrná vůle se projeví lupáním při akceleraci a deceleraci.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem693 cm³
    Výkon55 kW (75 k) při 8000 ot/min
    Točivý moment73.5 Nm při 6750 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP XPLOR 48mm
    Zadní odpruženíWP XPLOR monoshock
    Přední brzdaBrembo 300mm kotouč
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika140/80-18

    Rozměry

    Délka2340 mm
    Šířka950 mm
    Výška1480 mm
    Výška sedla910 mm
    Rozvor1504 mm
    Hmotnost145 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže13 l
    Spotřeba paliva4.5 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, Quickshifter
    Informace o modeluEnduro motocykl s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi