CB 500 F, rok výroby 2021, je lehký a ovladatelný motocykl ideální pro řidičské oprávnění A2. Najeto je 16 222 km, výkon motoru činí 48 koní. Tento dvouválec disponuje 6 rychlostmi a brzdovým systémem ABS. Motocykl je vybaven padacími rámy GIVI, cestovním plexi PUIG, rozšířením bočního stojánku, reflexními proužky na kolech a kroužkem na nádrž pro tankruksak GIVI. Součástí jsou také eloxované stavitelné páčky brzdy a spojky. Pneumatiky Michelin Road 6 jsou zánovní, najeto má pouhých 1500 km. CB 500 F je nehavarovaná, bez oděrek a nachází se ve velmi dobrém stavu. Je ideální pro začátečníky, zvlášť pro postavy od 160 cm, díky nízko umístěnému sedlu. První registrace byla v SRN, od roku 2023 má motocykl jednoho majitele v ČR.
2021
16.222 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 500F
Králův Dvůr
Honda CB 500 F zaujme čistým, moderním designem, který vsadil na jednoduchost a praktičnost. Ostré linie nádrže a kompaktní kapotáž sází na minimalistický vzhled, jenž zdůrazňuje technickou krásu stroje.
Lehký a štíhlý profil pomáhá v městském provozu i při parkování mezi auty. Nízké těžiště a dobře rozložená váha vytvářejí pocit stability při průjezdech klikatými okreskami i rychlých manévrech v zácpách.
Otevřená stavba rámu a snadno přístupné kryty pod kapotou usnadňují běžnou údržbu. CB 500 F tak nabízí motocykl, který vypadá nadčasově a zároveň odměňuje jezdce přímým kontaktem se strojem.
Plynulá odezva na plyn a lehké řízení činí z CB 500 F stroj, který se snadno řídí a instinktivně reaguje na požadavky jezdce. Každé otočení rukojetí přináší přesnou zpětnou vazbu.
Vzpřímená jízdní pozice a široká řídítka minimalizují únavu při delších trasách. Po stovkách kilometrů v sedle zůstává CB 500 F pohodlná a připravená na další úsek trasy, aniž by ztratila sportovní charakter.
Díky přístupným servisním prvkům a nízkým provozním nákladům tráví majitelé méně času v servisu a více času na cestách. Jednoduché úkony údržby zvládnete i doma, což šetří čas i peníze.
Sejměte sedlo a zkontrolujte těsnění palivové nádrže a palivové hadice, a dávejte pozor na prasknuté trubičky a skvrny od úniků paliva, protože zanedbané netěsnosti mohou způsobit nerovnoměrný chod motoru.
Uveďte motor do chodu a několikrát zařaďte první převod, a sledujte, zda spojka plynule přenáší výkon bez zbytečného prodlení, protože opotřebované lamely nebo znečištěné hydraulické vedení spojky mohou způsobit nechvalné cukání.
Otevřete boční kryty a prohlédněte hydraulickou pumpu a kluznou plochu spojky, a pozorujte jakékoli kapky oleje či otisky na vnitřní stěně, protože poškozená těsnění vedou k nedostatečnému tlaku a k náhlému propadnutí pístu spojky.
Pusťte přístrojovou desku a přepínejte světla, blinkry i varovné kontrolky, a sledujte pomalé rozsvícení, blikání či chybová hlášení, protože vlhkost v palubní jednotce nebo poškozené konektory mohou zradit právě ve špatnou chvíli.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi