Nabízíme motocykl Panigale V4
Stav: U nás koupená, má orig plasty (viz foto), kola stojan, zadní stojan, 1 majitel, po desmo v 2024. Aktuálně najeto 11.105 km.
Doplňky:
Model: Ducati Panigale V4 z roku 2021.
Motor a výkon:
Elektronika a jízdní režimy:
Kde nás najdete: Showroom Profi Moto v Děčíně. Těšíme se na setkání s Vámi.
www.profi-moto.cz
E-shop: www.profimoto.store
Jsme autorizovaný prodejce Ducati.
2021
11.105 km
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4 Okruhovka orig plasty atd...
Děčín V-Rozbělesy
Ducati Panigale V4 přináší na silnici atmosféru závodního okruhu díky ostrým liniím kapotáže a výrazným aerodynamickým prvkům. Jeho design evokuje přímou linku mezi MotoGP a běžnou silnicí, přičemž každá křivka zdůrazňuje rychlost a přesnost.
Minimalistický vzhled s integrovanými křidélky působí technicky a současně elegantně. Panigale V4 vypadá jako socha z hliníku, kde každý plastový díl tvoří součást složité skládačky určené k maximalizaci výkonu.
Zvuk výfukového potrubí rezonuje pod sedlem s volbou každého tisíce otáček a umocňuje pocit bezprostředního spojení jezdce se strojem. Jízda na Panigale V4 tak není jen cestou do cíle, ale i zážitkem, který zůstává v paměti.
Přesná odezva na plyn a citlivé šasi dávají pocit neomezené kontroly i při vysoké rychlosti. Každé přitlačení plynové rukojeti znamená okamžitý nárůst tahu a precizní nájezd do zatáčky.
Výrazná aerodynamika s křidélky zvyšuje stabilitu vpředu i při razantním brzdění z rychlosti, takže se stroj chová klidně i v náročných pasážích. Setrvalá rovnováha oceníte zejména při průjezdu rychlými oblouky.
Elektronické jízdní režimy, kontrola trakce a komplexní ABS dávají možnost přizpůsobit chování motocyklu vlastním dovednostem a povětrnostním podmínkám. Výběrem módu ježdění se Panigale V4 snadno promění z ostré závodní bestie na stroj pro klidnou víkendovou vyjížďku.
Prohlédněte kapotáž a otestujte pružnost aerodynamických křídel (winglets), a dávejte pozor na mikropukliny a nerovnoměrné svary, které mohou ukazovat na tvrdé dopady nebo neodborné opravy.
Otestujte funkci quickshifteru a přepínejte jízdní režimy během zkušební jízdy, a sledujte zaseknutí při řazení a chybová hlášení na přístrojovém panelu, protože nekvalitní kabeláž či neaktuální firmware mohou zradit právě v nejnevhodnější chvíli.
Proklepněte servisní záznamy, zaměřte se na seřízení desmodromického ventilu a pravidelné aktualizace řídicí jednotky—záznamy o těchto úkonech jsou klíčové, protože zanedbání desmo údržby vede k hlučným ventilům a kolísavému chodu motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi