Speciální číslovaná edice Ducati SP – závodně orientovaný stroj vybavený špičkovými technologiemi a komponenty pro maximální výkon na silnici i okruhu. Hlavní výbava a elektronika: - Jízdní režimy: Race, Sport, Street - Bosch Cornering ABS EVO - Ducati Traction Control (DTC) EVO 3 - Kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO - Kontrola prokluzu (DSC) - Motorová brzda (EBC) EVO - Automatická kalibrace pneumatik - Ducati asistence rychlých startů (DPL) - Rychlořazení (DQS) up/down EVO 2 - FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL) - Tlačítka pro rychlé nastavení, automatické vypínání směrových světel - Ducati elektronické odpružení (DES) EVO Öhlins Další technické prvky: - Karbonová kola - Lithium-ion akumulátor Stav a doplňky: - Motocykl nový, originálně zabalený do speciální polyuretanové fólie proti poškození - Součástí balení: ochranná plachta, originální centrální stojan a nabíjecí zařízení - Sběratelský model, který je již vyprodaný a vyhledávaný mezi nadšenci Tento model nabízí špičkové jízdní vlastnosti na okruhu i komfort a bezpečnost pro silniční provoz. Cena bez DPH: 909 000 Kč.
2021
3.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati V 4 SP
Olomouc
Ducati Panigale V4 je vrcholný supersportovní motocykl uvedený v roce 2018, postavený kolem čtyřválcového Desmosedici Stradale V4 o objemu 1 103 cm³ s desmodromickým rozvodem, který dává 160,9 kW (218,8 k) při 13 000 ot./min a 124 Nm při 10 000 ot./min. Rám tvoří hliníkový perimeter se Symmetrical Hollow Swingarm, využívající motor jako nosnou součást, a je vepředu osazen 43mm plně stavitelnou Showa USD vidlicí (u verze V4 S Öhlins NPX s TiN povlakem) se 120 mm zdvihu, zatímco vzadu tlumí Sachs / Öhlins TTX36 se 130 mm zdvihu. Šestistupňová převodovka se suchou vícelamelovou spojkou a Ducati Quick Shift EVO zajišťuje okamžité změny převodů bez vypínání plynu. Brzdy Brembo – vpředu dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Stylema, vzadu 245 mm kotouč – doplňuje náklonově citlivé ABS a Cornering Brake Control. 5″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem, Bluetooth a možností záznamu telemetrie umožňuje plnou kontrolu nad daty i multimédii. Čtyři jízdní režimy (Race A, Race B, Sport, Street) se samostatným nastavením výkonu, motorové brzdy, trakční kontroly, řízení zadních kol a ABS EVO dávají jezdci svobodu přizpůsobit si chování motorky. Aerodynamické kapotáže s integrovanými winglety zvyšují přítlak, zatímco 16l nádrž, sedlo ve výšce 830 mm a pohotovostní hmotnost 204 kg vytvářejí ideální kompromis mezi stabilitou ve vysokých rychlostech a ovladatelností. Originální příslušenství od karbonových křídel až po sportovní výfuky Termignoni či vyhřívané gripy promění Panigale V4 v ultimátní traťový i silniční stroj.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi