Ducati motocykle v vynikajícím stavu s bohatou výbavou a moderními doplňky. Vozidlo je vybaveno vyhřívanými rukojetí a sedadly pro řidiče i spolujezdce, což zajišťuje komfort i v chladnějších dnech. Dodatečné světlomety poskytují lepší viditelnost na silnici. Praktické prvky zahrnují držák na smartphone umístěný nad tachometrem pro snadnou navigaci, protitahovou tyč, krátký držák registrační značky a boční kufry spolu se zadním kufrem originální Ducati opatřeným zámkovým systémem. Motocykl má také systém bezklíčového startování a automatickou převodovku s funkcí up & down. Centrální stojan usnadňuje parkování. Radar vpředu a vzadu spolu s asistentem pro slepé úhly integrovaným ve zrcátkách zvyšují bezpečnost jízdy. Mezi další výhody patří tempomat s kontrolou vzdálenosti a integrace smartphonu pro navigaci a telefonování. Motocykl byl pečlivě udržován, má novou údržbu a pneumatiky jsou na 80%. Vozidlo dosud nezaznamenalo žádné nehody či incidenty a vykazuje minimální známky opotřebení, což dokládá jeho výborný stav. Daně jsou zaplaceny.
2021
13.500 km
Ducati Multistrada V4 je špičkový cestovní enduro motocykl představený v roce 2021, který spojuje vynikající dálnicové vlastnosti s lehkostí v technickém terénu. Typický motor Granturismo V4 o úhlu 90° a objemu 1 158 cm³ disponuje variabilním časováním ventilů Desmodromic a dává maximální výkon 125 kW (170 k) při 10 500 ot./min a točivý moment 125 Nm při 8 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift EVO umožňuje bleskové řazení nahoru i dolů bez zavření plynu, zatímco suchá vícelamelová spojka přispívá autentickému pocitu z jízdy. Rám tvoří lehká hliníková monocoque konstrukce, která společně s motorem jako nosnou součástí zajišťuje výjimečnou tuhost a agilitu. Multistrada V4 je sériově vybavena 50mm obrácenou vidlicí Marzocchi s 170 mm zdvihu a centrálním tlumičem Sachs s 170 mm zdvihu; verze V4 S pak přidává elektronicky řízené Öhlins Smart EC 2.0 pro okamžité přizpůsobení nastavení. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II pro optimální přilnavost na silnici i v lehčím terénu, brzdy tvoří dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema vpředu a 265 mm kotouč vzadu s náklonově citlivým ABS EVO a Cornering Brake Control. Elektronika vychází z 5″ barevného TFT displeje s modulárním systémem Ducati Connect pro navigaci, mobilní notifikace a záznam dat; k dispozici je pět jízdních režimů (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet), Ducati Traction Control, Wheelie Control, DTC, DWC, Vehicle Hold Control a tempomat. Multistrada V4 S navíc nabízí radarové systémy pro adaptivní tempomat a detekci mrtvého úhlu. S nádrží o objemu 22 l dosahuje dojezdu přes 400 km, sedlo je nastavitelné mezi 840–860 mm a pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem 204 kg (218 kg u verze S). Řadu cestovních doplňků doplňují lehké hliníkové kufry, karbonová aerodynamická křidélka, vyhřívané gripy nebo sportovní výfuk Termignoni, díky nimž se Multistrada V4 stává univerzálním společníkem pro delší výpravy i dynamickou jízdu na silnicích i mimo ně.
Včetně všech poplatků
Ducati Multistrada V4 SFull
Castelrotto Bz