Máme tu motocykl Ducati Multistrada V4 S v perfektním stavu. Rok výroby 2021, najeto pouze 2483 km a měl jednoho majitele. Motocykl je registrován v České republice. Tento model je vybaven řadou doplňků, včetně centrálního stojanu, padacích rámů, přídavných světel, tank packu, výfuku Akrapovič a zatmaveného plexi. Ducati Multistrada V4 S vyniká výkonným motorem V4 s maximálním výkonem 125 kW (170 koní) a objemem 1158 ccm. Barva je Ducati Red. Mezi technické specifikace patří semi-aktivní podvozek Skyhook Suspension, adaptivní tempomat s radarovým systémem, bezklíčové startování, obousměrný quickshifter, 6,5" TFT displej s navigací, palivová nádrž o objemu 22 litrů s dojezdem až 400 km, výškově nastavitelné plexi a různé režimy jízdy (Touring, Sport, Urban, Enduro). Další výbavou jsou konektivita s mobilem (Ducati Connect) a vyhřívané rukojeti. Motocykl byl pravidelně servisován v autorizovaném servisu Ducati a je ve výborném technickém i vizuálním stavu, připravený na sezónu. Motocykl je ideální jak pro delší cesty, tak i pro svižné vyjíždky, nabízející výjimečný výkon, pohodlí a pokročilé technologie.
2021
2.483 km
Včetně všech poplatků
Ducati Multistrada V4 S
Děčín V-Rozbělesy
Ducati Multistrada V4 zaujme robustní siluetou a sportovně turistickým duchem, který naznačuje připravenost na dlouhé přesuny i lehčí terénní úseky. Ostré linie kapotáže a výrazný přední štítek dotvářejí dojem mašiny, která si s ničím neláme hlavu.
Pozice jezdce je vzpřímená a prostorná, což umožňuje ujet stovky kilometrů bez pocitu únavy. Sedlo nabízí dostatek místa pro cestujícího i zavazadla, přičemž zachovává motocyklistický šmrnc živený italskou tradicí.
Minimalistické kryty pod kapotou usnadňují přístup k hlavním servisním bodům a podtrhují logiku konstrukce, kde každý díl slouží jasnému účelu. Multistrada V4 působí nenuceně agresivně a zároveň připraveně na další dobrodružství.
Dynamičnost a pohodlí jízdy se snoubí díky semi-aktivnímu Skyhook odpružení, které se samo přizpůsobuje stavu silnice. Výsledkem je plynulý a stabilní zážitek bez kompromisů mezi komfortem a sportem.
Adaptivní tempomat s radarovým systémem udržuje nastavenou rychlost a bezpečný odstup, takže dlouhé úseky dálnice uběhnou jako mávnutím křídla. Interaktivní přístrojový panel navíc nabízí přehled o jízdním režimu, navigaci i stavu elektroniky v reálném čase.
Ducati nabízí propracovanou ergonomii a možnost rychlých úprav výšky plexi, opěrky i řídítek. Každý jezdec si tak stroj dokáže přizpůsobit bez nutnosti specializované dílny, ať už se chystá na klidnou projížďku či ostrou zatáčkovou délku.
Udělej demontáž bočních krytů motoru a zkontroluj kvalitu svarů rámu u hlavového složení, a dávej pozor na trhlinky ve svarech a vůli v ložiskách, protože narušená tuhost rámu se projeví neklidem ve vyšších rychlostech a snižuje jízdní jistotu.
Udělej test semi-aktivního Skyhook odpružení tím, že několikrát přepneš mezi režimy Sport a Touring, a dávej pozor na prodlevy v reakci tlumičů a nejednotné nastavení výšky, protože vadné senzory mohou způsobit náhlé změny výšky podvozku při jízdě.
Udělej ověření funkce adaptivního tempomatu a radarového Blind Spot Detection tím, že projedeš odstup mezi dvěma vozidly, a dávej pozor na výpadky varování či nestabilní udržování rychlosti, protože porucha radarů ohrožuje bezpečnost a komfort na delších cestách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi