Na prodej je Ducati Multistrada V4S Travel & Radar, vyrobená v roce 2021 s najetými 25 461 km. Motorka je ve výborném stavu, má platnou STK do roku 2027. Tato verze je vybavena plnou výbavou, včetně paketů Touring, Urban a Enduro. Disponuje třemi kufry, vyhřívanými rukojetěmi i sedly, padacím rámem a mlhovými světlomety. Ochranu motoru zajišťuje kryt motoru a brzdových válců. Motorka má čtyři jízdní režimy: Sport, Touring, Urban a Enduro, což zajišťuje široké možnosti přizpůsobení jízdy. Součástí výbavy je také elektronický podvozek, adaptivní tempomat, navigace a systém hlídání mrtvého úhlu. Nedávno proběhl servis v roce 2024 při 23 534 km, zahrnující výměnu oleje a nové pneumatiky. K motocyklu jsou dodávány dvě klíče, servisní knížka a uživatelský manuál.
2021
25.461 km
Včetně všech poplatků
Ducati Multistrada V4 / S
Zdice
Ducati Multistrada V4 zaujme robustní siluetou a sportovně turistickým duchem, který naznačuje připravenost na dlouhé přesuny i lehčí terénní úseky. Ostré linie kapotáže a výrazný přední štítek dotvářejí dojem mašiny, která si s ničím neláme hlavu.
Pozice jezdce je vzpřímená a prostorná, což umožňuje ujet stovky kilometrů bez pocitu únavy. Sedlo nabízí dostatek místa pro cestujícího i zavazadla, přičemž zachovává motocyklistický šmrnc živený italskou tradicí.
Minimalistické kryty pod kapotou usnadňují přístup k hlavním servisním bodům a podtrhují logiku konstrukce, kde každý díl slouží jasnému účelu. Multistrada V4 působí nenuceně agresivně a zároveň připraveně na další dobrodružství.
Dynamičnost a pohodlí jízdy se snoubí díky semi-aktivnímu Skyhook odpružení, které se samo přizpůsobuje stavu silnice. Výsledkem je plynulý a stabilní zážitek bez kompromisů mezi komfortem a sportem.
Adaptivní tempomat s radarovým systémem udržuje nastavenou rychlost a bezpečný odstup, takže dlouhé úseky dálnice uběhnou jako mávnutím křídla. Interaktivní přístrojový panel navíc nabízí přehled o jízdním režimu, navigaci i stavu elektroniky v reálném čase.
Ducati nabízí propracovanou ergonomii a možnost rychlých úprav výšky plexi, opěrky i řídítek. Každý jezdec si tak stroj dokáže přizpůsobit bez nutnosti specializované dílny, ať už se chystá na klidnou projížďku či ostrou zatáčkovou délku.
Udělej demontáž bočních krytů motoru a zkontroluj kvalitu svarů rámu u hlavového složení, a dávej pozor na trhlinky ve svarech a vůli v ložiskách, protože narušená tuhost rámu se projeví neklidem ve vyšších rychlostech a snižuje jízdní jistotu.
Udělej test semi-aktivního Skyhook odpružení tím, že několikrát přepneš mezi režimy Sport a Touring, a dávej pozor na prodlevy v reakci tlumičů a nejednotné nastavení výšky, protože vadné senzory mohou způsobit náhlé změny výšky podvozku při jízdě.
Udělej ověření funkce adaptivního tempomatu a radarového Blind Spot Detection tím, že projedeš odstup mezi dvěma vozidly, a dávej pozor na výpadky varování či nestabilní udržování rychlosti, protože porucha radarů ohrožuje bezpečnost a komfort na delších cestách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi