Ducati Monster 937+, rok výroby 2021, s najetými 11 590 km. Motocykl je ve výborném stavu, nebyl bouraný, a je pravidelně servisovaný – poslední servis proběhl v červenci 2025. O montáže jsou postarány nové pneu Pirelli Diablo Rosso IV, které mají najeto pouze 900 km. Motorka je vybavena mnoha kvalitními doplňky, které nebyly pořízeny z levných zdrojů. Mezi významné úpravy patří: - Komplet kit Monster GP Customisation Set red (Ducati) – 11 950 Kč - Výfuk Termignoni – 47 750 Kč - DeCat od Mivv – 6 320 Kč, který poskytuje krásný a sytý zvuk, po zahřátí má efekt popcorn (součástí prodeje je i originální katalyzátor) - Zkrácený držák SPZ Performance (Ducati) – 4 500 Kč - Stavitelné páčky brzdy a spojky (CNC Racing) – 6 000 Kč - Krytky kapalin (CNC Racing) – 2 000 Kč - Stupačky (CNC Racing) – 5 700 Kč - Zpětná zrcátka (CNC Racing) – 5 500 Kč - USB-C na řídítka s opleteným kabelem – 1 000 Kč Motocykl je připraven na další jízdy a jeho doplňky podtrhují sportovní a moderní vzhled.
2021
11.590 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 937+, původ ČR, servis, doplňky
Bedihošť
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi