Ducati Monster SP 937 je sportovní naháč, který kombinuje výkonný dvouválec Testastretta s objemem 937 ccm, jehož výkon dosahuje 111 koní a točivý moment 93 Nm. Tento stroj je známý nejen svým motorem, ale také špičkovým podvozkem Öhlins a moderním barevným TFT displejem. Tato motorka má najeto 2 700 km a její suchá hmotnost činí 166 kg, což zajišťuje skvělou manévrovatelnost. Výška sedla je 840 mm, což ji činí vhodnou pro široké spektrum jezdců. Technické specifikace zahrnují: - Hliníkový rám, vidlici Öhlins NIX 30 a plně nastavitelný zadní tlumič, což poskytuje vynikající jízdní vlastnosti. - 6stupňovou převodovku s quickshifterem pro rychlé a plynulé řazení. - Brzdy Brembo s radiálními pumpami, které zaručují efektivní brzdění. Ducati Monster SP 937 se pyšní nejen výkonem, ale také kvalitními komponenty, které z něj dělají skvělého společníka jak na silnici, tak na okruhu.
2021
2.700 km
Včetně všech poplatků
Motoinzerce soukromá bezplatná motoinzerce
Řepiště
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi