**Popis motorky:** Motorka BMW S1000 RR, model 0E21, vyrobená v roce 2020, má za sebou dva majitele a byla poprvé registrována 15. ledna 2021. Aktuálně je k dispozici záruka do ledna 2026. Tato motorka je vybavena řadou vynikajících komponentů a funkcí, včetně: - M Endurance řetězu - M balíčku - M karbonových kol - Pro jízdními režimy - M sportovním sedadlem - USB nabíjecím konektorem - Vyhříváním rukojetí - Kontrolou tlaku v pneumatikách - M lehkou baterií - Tempomatem - 2 klíči Dále jsou na motorke nainstalovány další špičkové doplňky: - SC Project CR-T Titanium výfuk (bez DB-killera) - GB Racing kryty motoru - Lightech posuvníky rámu - Spider racing posuvníky nápravy - Alpha Racing ochrana brzd - Evotech úprava zadního blatníku - Ochrana radiátoru - Grip na tank - BMW tanková taška (1,5 L) - Pneumatiky Metzeler Sportec M9RR Motorka má úplnou historii údržby s fakturou za koupi. Poslední údržba proběhla 8. února 2025 a výměna pneumatik byla provedena 8. března 2025. Očekávané náklady na výměnu pneumatik jsou přibližně každých 3000 km nebo 6 měsíců. Všechny originální díly jsou k dispozici. Motorka nenese žádné škody způsobené pádem, pouze běžné stopy používání.
2021
26.000 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RR
Haasrode
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi