Prodává se nádherné BMW R nineT ve výborném stavu, které bylo vždy pečlivě udržované a skladované v garáži. Motorka je vybavena silným a spolehlivým boxerovým motorem o objemu 1200cc, jehož klasický zvuk obohacuje retro styl spojený s moderními technologiemi. **Hlavní údaje:** - Rok registrace: Červen 2021 - Najeto: 12.000 km - Pravidelně servisováno - Pneumatiky: Právě vyměněny - Verze: Plná výbava s režimem deště, otáčkoměrem a kompletním příslušenstvím **Součástí příslušenství (celková hodnota 1.700 euro):** - Ochranný kryt motoru BMW (450 euro) - Originální nosič BMW (310 euro) - Boční taška Wunderlich (250 euro) - Čelní sklo / kapotáž (450 euro) - Ochranné rukávy (160 euro) - Ochranné chrániče kolen (80 euro) Motorka je k vidění v Ragusa.
2021
12.000 km
Včetně všech poplatků
BMW R nineT
Ragusa
BMW R nineT kombinuje klasickou podstatu boxeru se současným minimalistickým stylem. Odhalený ocelový rám s viditelnými svary dává stroji surový, technický vzhled, který poukazuje na řemeslné zpracování každé trubky.
Stroj zaujme úzkým podsedlovým prostorem a nízkou světlou výškou, což usnadňuje manipulaci ve městě i zastavení na semaforech. Současně široká řídítka a komfortní sedlo umožňují intuitivní kontrolu a pohodlí na delších trasách.
Přehledná přístrojová deska kombinuje analogový otáčkoměr s digitálním displejem, kde jsou informace podávány bez zbytečného rušení. Výrazné kryty motoru a chromované doplňky dodávají BMW R nineT nadčasový, ale přesto funkční charakter.
Lehká stavba ve spojení s nízkým těžištěm zajišťuje obratnost ve městském provozu a rychlé reakce při průjezdu zatáčkami na klikatých okreskách. Každý náklon do oblouku přináší pocit přesné kontroly stroje.
Boxerový charakter motoru dává plynulý tah od nízkých otáček, což oceníte při svižném předjíždění i klidné projížďce krajinou. Okamžitá zpětná vazba z plynové rukojeti umocňuje propojení jezdce s motorem.
Vkusné barevné provedení a možnost úprav rámu, sedla či držáků kufrů dovolují motocykl individuálně přizpůsobit vlastním potřebám. BMW R nineT si tak ponechává jedinečný styl i po faceliftech a personalizacích.
Udělejte vizuální kontrolu rámových svárů pod sedlem a kolem hlavového spoje, a dávejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, protože odhalená trubková konstrukce okamžitě odhalí skryté vady rámu.
Udělejte demontáž sedla a několikrát zapněte a vypněte rychloupínací mechanismus, a sledujte vůli v západkách a otěry v objímkách, protože opotřebený zámek snadno způsobí nechtěné pohyby sedla během jízdy.
Sejměte kryt motoru a otočte zadní kolo ve vzduchu, a dávejte pozor na vůli v kardanovém hřídeli a v kloubech vývodového hřídele, protože nadměrné vůle se projeví cukáním a hlukem při změně směru jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi