Na prodej je motorka, kterou majitel vlastní již tři roky. Byla dovezena z Německa a od té doby najezdila pouze 21 000 km. Motorka se pyšní mnoha doplňky, které zahrnují tři variabilní kufry, navigaci V6+, vysoké plexi a nízké plexi, které je také součástí. Servis byl pravidelně prováděn ve značkovém servisu BMW Invelt. Mezi hlavní výbavu motorky patří: - Adaptivní světlomety - Kontrola točivého momentu při brzdění - Dynamické odpružení ESA - Keyless Ride (bezklíčové startování) - Denní svícení - Deluxe světlomet - Asistent řazení Pro - Provozní režimy Pro - Komfortní balíček - Touringový balíček - Dynamický balíček - Příprava na navigační jednotku - Výfukový systém v chromovém provedení - Pokyny k obsluze v němčině - Styl Triple Black - Vyhřívané sedlo - Vyhřívané rukojeti - RDC (bezdušový monitorovací systém) - Tempomat - Světelný balíček - Ochranné rukávy - Multifunkční směrové signalizace - Alarmový systém - Držáky kufrů vlevo/vpravo - Inteligentní tísňové volání - Teleservisy - Národní verze Německo - Nízké sedlo pro řidiče - Křížová mluvená kola I - 3letá záruka - Rozsah EU K motorke je možné zakoupit i samostatně kufry a navigaci.
2021
21.000 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GS Triple Black
Buková
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi