**BMW R 1250 GS Triple Black – Popis motorky** Tato BMW R 1250 GS ve verzi Triple Black s výkonem 136 PS splňuje normu Euro 6d. Jedná se o německou motorku s prvotní registrací v Německu a jedním majitelem. Byla plně servisována s pravidelnými údržbami a nemá žádné nehody. **Vnější stav:** Motocykl je lakován v atraktivní barvě Blackstorm Metallic a sedla jsou vyrobena z černé kůže. **Standardní výbava:** - 3 jízdní režimy (Eco, Rain, Road) - Částečně integrované ABS - ABS s regulací podle náklonu (ABS PRO) - Deaktivovatelný ASC (systém kontroly stability) - Hlavní stojan - Pomoc při rozjezdu do kopce (Hill Start Control) - LED blinkry a dynamické brzdové světlo - Nastavitelný pedál nožní brzdy - Nosník zavazadel - Služební systém Connectivity s TFT displejem - Ochrana podvozku z hliníku - Imobilizér **Zvláštní výbavy:** - Sportovní výfuk Akrapovic - Křížová paprsková kola v černé barvě - Systém kontroly tlaku v pneu (RDC) - Inteligentní havarijní volání (eCall) - Vyhřívané sedlo a vyhřívané rukojeti - Denní svícení a tónované sklo - Tempomat - Ochranné rámy - Kovaná vnější zrcátka **Historie údržby:** 1. Údržba při 6.483 km 2. Údržba při 13.275 km 3. Údržba při 15.677 km 4. Údržba při 26.721 km 5. Údržba při 30.571 km Motorka je vynikající volbou pro všechny, kdo hledají spolehlivý a výkonný stroj s bohatou výbavou a skvělými jízdními vlastnostmi.
2021
36.500 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GSTripple Black 1.Hand*VOLL*ALLE PAKETE
Bergkamen
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi