Motocykl BMW K 1600 GT je ve vynikajícím technickém i vizuálním stavu. Byl zakoupen jako nový u autorizovaného dealera BMW v Německu a od roku 2021 měl pouze jednoho majitele v České republice. Motor byl pravidelně servisován v autorizovaném servisu BMW, což je doloženo řádně vedenou servisní knížkou. Aktuálně byl motocykl po servisu provedeném 7. srpna 2025, kdy měl najeto 43.292 km. Motocykl je nehavarovaný a má maximální myslitelnou výbavu pro model GT, včetně originální navigace. Cena nové motorky byla přibližně 720.000 Kč. Mezi hlavní výbavu patří ABS, TCS, imobilizér, adaptivní světlomety, Bluetooth, DTC, bezklíčový přístup, denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, audiosystém BMW s přípravou pro navigaci, elektronický podvozek ESA, přídavné světlomety, alarm, vyhřívané sedačky, elektricky stavitelný plexi štít, tempomat, sada tří originálních kufrů včetně opěrky a brzdového světla, kontrola tlaku v pneumatikách, zpátečka a inteligentní nouzové volání SOS. Motocykl je k dispozici na webu prodejce, kde můžete najít další informace a fotografie.
2021
43.292 km
Včetně všech poplatků
BMW BMW Motorrad K 1600 GT / 118kW
Pardubice
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi