**Popis motocyklu BMW K1600GT** Tento výjimečný touringový motocykl od BMW je ideálním společníkem na dlouhé cesty. Model K1600GT je poháněn fantastickým 6-válcovým motorem, který zaručuje pohodlnou a klidnou jízdu za všech podmínek. Motocykl se pyšní atraktivní sportovní barvou Black-storm metallic s Glacier-Silber a červenými GT pruhy. K dispozici je velký horní kufr a boční kufry, které nabízejí dostatek úložného prostoru pro vaše víkendové výlety i delší cesty. Motocykl je vybaven širokou škálou moderních doplňků a funkcí, mezi které patří: - Adaptivní světlomety - Bluetooth rozhraní - DTC (Dynamic Traction Control) - Dynamic ESA (elektronické odpružení) - Keyless Ride (bezklíčový systém) - Denní svícení - Pro asistencí při řazení - Navigace - Síťový štít urgentní služby - Rádio - Centrální zamykání - Bezpečnostní balíček Style Sport - Kontrola tlaku v pneumatikách - Asistence při couvání - Inteligentní nouzové volání - Teleslužby Model je z roku 2021 a DPH není odečitatelná pro podnikatele (maržová úprava). Doplňková výbava zahrnuje také kvalitní pojištění, které pokrývá asistenční služby v případě poruchy, slevy na bezeškodní průkaz a pojištění příslušenství. Motocyklový obchod nabízí širokou škálu oblečení, příslušenství a dalších služeb. Zastavte se v showroomu a vychutnejte si příjemnou atmosféru s připravenou kávou.
2021
21.954 km
Včetně všech poplatků
BMW K 1600 GT
LEEK
BMW K 1600 GT představuje vrchol komfortu a elegance v kategorii sportovně-cestovních motocyklů. S důrazem na pohodlí jezdce i spolujezdce kombinuje velkou kapotáž s nastavitelností sedla a řídítek tak, aby každý našel ideální posed pro dlouhé kilometry.
Design stroje zdůrazňuje dynamiku i stabilitu – štíhlá linie přední kapotáže hladce přechází k mohutnému zadnímu dílu se stranovými kufry. BMW K 1600 GT působí sebevědomě a vytříbeně, ať už stojí na parkovišti před hotelem, nebo uhání dálničním úsekem.
Vizuální harmonie mezi kapotou, palivovou nádrží a elegantně integrovanými bočními kufry ukazuje, že motocykl vznikal s citem pro detail. Každý prvek – od krytu výfuku až po dvojici světlometů Adaptive Headlight – je navržen tak, aby sloužil funkci i stylu.
Největší předností je neuvěřitelně hladký průběh výkonu, který dává tušit ladnost šestiválce pod kapotou. Plynulá akcelerace bez trhání dodává jistotu při předjíždění i jímavé potěšení z klidných dálničních úseků.
Elektronické asistenty a jízdní režimy (Road, Rain, Dynamic) umožňují okamžitě přizpůsobit chování motocyklu povětrnostním podmínkám i stylu jízdy. Díky tomu se stroj chová předvídatelně na mokru, agilně v serpentinách i klidně při rychlých úsecích po dálnici.
Shaft drive a vyvážené rozložení hmotnosti znamenají téměř bezúdržbový provoz a maximální stabilitu. Netřeba pravidelně napínat řetěz či mazat řetěz ani se obávat nerovnoměrného tahu – K 1600 GT se soustředí na zážitek, ne na servisní práce.
Sejměte kryt předního odpružení a důkladně prohlédněte čepy Duoleveru, a sledujte případné netěsnosti nebo poškození manžet, protože opotřebované těsnění může vést k nežádoucímu promísení oleje a vzduchu v tlumičích.
Otestujte funkci elektronicky nastavitelného štítu a zasouvejte ho až do krajních poloh, a dávejte pozor na zasekávání nebo hluk krokového motoru, protože první známky poruchy mechanismu signalizují nákladnou výměnu servomotoru.
Proveďte zkušební jízdu se zapnutým tempomatem a nastavením adaptivních světel, a sledujte, zda se přední paprsky plynule otáčejí s náklonem, protože porucha servomotorů v hlavicích lamp často způsobuje nerovnoměrné osvětlení zatáček.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi