**Popis motorky: BMW F850 GS RALLYE, r.v. 2021** Tato vysoko vybavená verze RALLYE nabízí bezklíčkový přístup a start s technologií BMW Keyless-Go, Quickshifter, velký barevný TFT displej o velikosti 6,5” a elektricky nastavitelný dynamický podvozek ESA. Motorka má centrální stojan, originální držák navigace a zlatá pletená kola, což jí dodává atraktivní vzhled. S výkonným dvouválcovým motorem o objemu 853 cm³, výkonu 70 kW (95 k) a točivém momentu 92 Nm, poskytuje skvělou dynamiku na silnici i v terénu. Moderní technologie zahrnují Bluetooth propojení s telefonem pro navigaci, hudbu a hovory přímo na palubním displeji. Motorka je vybavena prémiovým sportovním černo-červeným sedlem, ochrannými kryty rukou a originálním designem pro sportovní i dobrodružný styl. Mezi elektronické asistenty patří ABS, ASC (kontrola trakce) a rozšířené jízdní režimy, které zahrnují Dynamic, Enduro a Enduro Pro pro bezpečnější jízdu. Díky robustnímu mostovému rámu, USD přední vidlici a centrálnímu tlumiči zadní kyvné vidlice nabízí vynikající ovladatelnost. Pro pohodlné dlouhé cesty je motorka vybavena výškově nastavitelným plexi a širokým sedlem RALLYE s výškou 890 mm. Vyniká svou univerzálností, vhodná jak na silnici, tak do terénu, s předním kolem o průměru 21” a zadním ráfkem 17”. Mezi praktické detaily patří 12V zásuvka, ochranný kryt motoru a velká palivová nádrž s objemem 15 l, která v některých modelech může být až 23 l. Atraktivní design RALLYE v kombinaci s modrou metalízou a sportovními prvky zaujme na první pohled, zatímco úsporný provoz s průměrnou spotřebou kolem 4,2 l/100 km a nízkými emisemi přispívá k nízkým provozním nákladům. Motorka byla zakoupena nová u dealera v ČR, má jednoho majitele a najeto pouze 12 028 km, přičemž byla každý rok obsluhována v autorizovaném servisu BMW.
2021
12.028 km
BMW F 850 GS je středněobjemové adventure enduro od BMW Motorrad, představené v březnu 2018 jako nástupce modelu F 800 GS. Pohání ho kapalinou chlazený dvouválec v řadě o objemu 853 cm³ s DOHC rozvodem, který produkuje 70 kW (95 k) při 8 250 ot./min a 92 Nm točivého momentu při 6 250 ot./min. Síla putuje přes šestistupňovou převodovku s řetězovým koncovým převodem, což zajišťuje rychlou a precizní odezvu. Rám typu most v ocelové skořepinové konstrukci poskytuje ideální tuhost pro drsné terény i rychlé přesuny po dálnici. Přední upside-down vidlice o průměru 43 mm se 204 mm zdvihu a zadní monoshock s 219 mm zdvihu podpoří jistou ovladatelnost a komfort na nerovnostech. Drátová kola 21″ vpředu a 17″ vzadu s plovoucími kotouči a dvoukanálovým ABS nabídnou bezpečné brzdění na všech površích. Elektronika zahrnuje jízdní režimy Road, Rain, Enduro a Enduro Pro, ASC (automatickou kontrolu stability), DTC (dynamickou kontrolu trakce) a volitelně Dynamic ESA pro elektronické nastavení odpružení. 6,5″ TFT displej s konektivitou Bluetooth a USB umožňuje jednoduché ovládání navigace, telefonu i palubních dat. Sedlo s nastavitelnou výškou 815–835 mm a palivová nádrž o objemu 15,14 l poskytují dojezd kolem 350 km, zatímco provozní hmotnost přibližně 229 kg zaručuje nízké těžiště a obratnost. Volitelné doplňky jako ochranný rám motoru, boční kufry či enduro pneumatiky umožňují individuální přizpůsobení pro každou expedici.
Včetně všech poplatků
BMW F 850 GS RALLYE - ČR / 1.MAJ / ESA / KEYLESS / KUFR / SUPER CENA
Praha