**Popis BMW F750 GS** Motorka byla poprvé registrována v červenci 2021 a má najeto pouze 14.000 km. Její výkon je 57 kW (77 PS) a běží na benzín E5/E10. Dosud měla jednoho majitele, který se o ni řádně staral. Motorka je v téměř novém stavu, bez nehody a s pravidelnými záznamy údržby. Platná technická kontrola je do května 2026. Součástí motorky je originální pár Vario kufrů, které se otevírají stejným klíčem jako motorka. Tourenscheibe byla vyměněna za nastavitelný štít od firmy Puig, avšak originální štít je k dispozici při koupi. Oba pneumatiky jsou nové a byly nasazeny na něco přes 1000 km. V kokpitu se nachází držák na mobil s USB porty, který není originál BMW, a lze ho na přání odstranit. Motorka nabízí bezstarostnou jízdu díky krytu v ceně, který zahrnuje servis motorového oleje a záruku na 5 let (2021-2026). Je třeba provést ještě jeden servis do konce roku. **Barva:** Blackstorm Metallic / Žlutá **Výbava:** - BMW Aktiv Paket - BMW Dynamic Paket - BMW Comfort Paket **Osvětlení:** - LED hlavní světlomet - LED denní svícení - LED zpětné světlo - LED blinkry bílé - LED osvětlení SPZ **Bezpečnostní výbava:** - MSR regulace brzdné síly motoru - DTC dynamická kontrola trakce - Dynamic ESA elektronický podvozkový systém - ABS Pro protiblokovací systém - RDC kontrola tlaku v pneumatikách - Teploměr - Ochrana rukou **Komfortní výbava:** - Keyless Ride - Assistenta pro řazení Pro - Jízdní režimy Pro - Příprava pro navigaci - Vyhřívané rukojeti - Tempomat - Centrální stojan - Úložný prostor s držákem na kufr Motorka je připravena na další dobrodružství s vysokým komfortem a moderními technologiemi.
2021
14.000 km
BMW F 750 GS je všestranné středně velké adventure enduro, které BMW představilo v roce 2018 jako nástupce modelu F 700 GS. Jeho srdcem je řadový kapalinou chlazený dvouválec o objemu 853 cm³ s rozvodem DOHC a čtyřmi ventily na válec, který generuje 77 k (56,2 kW) při 7 500 ot./min a maximální točivý moment 83 Nm při 6 000 ot./min. Šestistupňová převodovka přenáší sílu na zadní kolo pomocí nekonečného řetězového pohonu s O-kroužkem, což zajišťuje spolehlivou a efektivní dodávku výkonu. Rám tvoří prostorový ocelový trubkový rám s nosným motorem, optimalizující tuhost a snižující hmotnost celého stroje. Přední odpružení obstarává 41 mm teleskopická vidlice s 170 mm zdvihu, zatímco zadní část komunikuje s hliníkovým dvoustranným kyvným ramenem a centrální pružinovou vzpěrou s nastavovatelným předpětím a 170 mm zdvihu. Litá 19″ kola vpředu (110/80-R19) a 17″ kola vzadu (150/70-R17) jsou obuta do pneumatik, které kombinují stabilitu na silnici s jistotou v lehčím terénu. Brzdnou sílu zajišťují vpředu dva 305 mm kotouče se dvoupístkovými třmeny a ABS, vzadu pak jeden 265 mm kotouč s jednostupňovým třmenem, rovněž vybavené ABS. S výškou sedla 815 mm je motocykl přístupný širokému spektru jezdců, zatímco světlá výška 190 mm dovoluje bezstarostné překonávání nerovností. Pohotovostní hmotnost přibližně 224 kg (včetně provozních kapalin) nabízí vyvážený kompromis mezi obratností a stabilitou. Standardní výbava obsahuje elektronické asistenty jako ABS, automatickou kontrolu stability ASC a dynamickou trakční kontrolu DTC, přičemž volitelně je možné doplnit i systém ESA nebo tempomat. S nádrží o objemu 15 l a rezervou 3,5 l umožňuje F 750 GS atraktivní dojezd vhodný pro vícedenní výpravy. [^6][^7][^8]
Včetně všech poplatků
BMW F 750 GSSonderedition 40Years
Nümbrecht