Yamaha YZF 450 je motocykl ve vynikajícím stavu s pouze 66 hodinami provozu a motorem o nájezdu 20 hodin. Tento stroj je vybaven bohatým příslušenstvím, které zajišťuje maximální výkon a komfort při jízdě. **Motor:** - Centrální jednotka Vortex - Dvojité vstřikování - Dvojitý výfuk Arrow - Elektronická převodovka SP **Pera od Tiziana Monti:** - Mono Ohlins TTX - Vidlice Dal Soggio **Brzdový systém:** - Nová pumpa Accossato 16x16 - Nové čelisti Accossato 108 - Hadice Accossato - Nový disk Accossato **Speciální díly:** - Nožička vidlic od Vmracing - Nové černé desky od Vmracing - Nové ráfky Faba - Specifický supermoto podvozek Tecstra - Uhlíková vzduchová filtrační skříň - Nová řídítka Neken - Řetězová kola z ergalu - Stupačky z ergalu - Nový řídicí plyn - Startovací blok Motocykl je v perfektním stavu a byl vždy udržován s velkou péčí. Je možné jej zaregistrovat pro silniční provoz. Cena zahrnuje registraci.
2020
1 km
Včetně všech poplatků
Yamaha YZ 450motard
cesena
Yamaha YZF-R1 je vlajkovou lodí japonské značky v kategorii supersportů, která čerpá inspiraci přímo z MotoGP. Silueta ostře řezaného kapotáže a atletická stavba šasi dávají najevo, že jde o stroj stvořený pro agresivní jízdu a precizní ovládání.
Od prvního představení v roce 1998 si R1 získala nadšenou komunitu jezdců po celém světě, včetně České republiky. Jejím charakteristickým prvkem je unikátní klikový mechanismus Crossplane, jenž zajišťuje lineární odezvu na plyn a jedinečný zvuk, jenž si pamatujete i dlouho po vypnutí motoru.
Designové detaily jako asymetrické výdechy výfuku, aerodynamická křidélka a minimalistický přední štítek podtrhují sportovní DNA a vytvářejí neotřelou kombinaci agresivity s elegancí. R1 je v Česku oblíbená nejen na okruzích, ale i mezi jezdcům, kteří chtějí vyniknout ve městě nebo na venkovských silnicích.
Při jízdě na R1 pocítíte okamžitou odezvu na každé otočení plynem – citlivé řízení dává jezdcům sebevědomí v prudkých nájezdech do zatáček i při předjíždění v kolonách. To oceníte jak na klikatých okreskách, tak na českých dálnicích.
Vyspělé elektronické asistenty (řízení trakce, brzdění motorem, launch control) umožňují bezpečně využít výkonu v různých podmínkách. Přepínání jízdních režimů přímo z řídítek usnadňuje rychlou adaptaci na mokrou vozovku nebo suchou asfaltovou štreku.
Špičkové komponenty podvozku a brzd (nastavitelné vidlice, radiální brzdy) poskytují přesnou kontrolu i při agresivní stopě. Díky tomu se R1 dokáže chovat jistě při dynamických manévrech, což zvyšuje radost ze sportovní jízdy a zároveň zajišťuje stabilitu.
Při koupi ojeté R1 je nutné důkladně prověřit servisní historii včetně výměn oleje, brzdové kapaliny a pravidelné kontroly ventilových vůlí. Originální servisní knížka od autorizovaného dealera Yamaha v Česku výrazně zvyšuje důvěru v pečlivou údržbu.
Zkontrolujte stav rámu a vidlice na známky pádu nebo neodborných oprav. Mikrotrhliny v hliníkovém rámu či vůle v přední vidlici mohou způsobit zhoršenou ovladatelnost i při běžné jízdě.
Dbejte na kontrolu elektroniky a senzoru klikového hřídele, u starších ročníků může docházet k vadným konektorům nebo zanesení kontaktních ploch. Testovací jízda s proměnnou zátěží a jednotlivými jízdními režimy odhalí případné nesrovnalosti v odezvě motoru i asistentech.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi