Motorka je ve skvělém stavu a byla užívána po dobu dvou let. Pravidelně byl měněn olej po každých 5 tis. km, takže není žádné záznamy o problémech. Při zimním servisu byla preventivně vyměněna spojka, zkontrolovány ventilové vůle a vršek motoru, vše je v naprostém pořádku. Rok výroby: 2020. Před dvěma měsíci byla instalována nová baterie. Motorka je vybavena KN filtrem a výfukem SC Project s homologací, obojí bylo odladěno pomocí Dynojet Powervision 3. Přední plexi je možné zvednout pro pohodlnější jízdu na dálnici. Součástí motorky je servisní knížka a další příslušenství: vyhřívané rukojeti Yamaha, vodítko řetězu Yamaha, chrániče rukou Barkbuster, ochrana motoru, centrální stojan, padací rámy a nosič brašen Touratech, a lepší pružiny vpředu i vzadu, které zajišťují mnohem lepší jízdní vlastnosti v terénu než originální pružiny. Zadní pružina je silnější (80 N/mm). Pneumatiky jsou v dobrém stavu, přičemž zadní je úplně nová a přední má zhruba 70% opotřebení. Řetězová sada je také v dobrém stavu. Motorka má kvalitní polep, který není z levné produkce. Může mít sem tam nějaké oděrky z provozu, ale byla pravidelně využívána v terénu. K motorkce jsou přidány originální díly. Najeto je 52 000 km.
2020
52.000 km
Yamaha Ténéré 700 je dobrodružný motocykl střední třídy, navržený pro jízdu v terénu i na silnici. Pohání ho osvědčený **řadový dvouválec CP2** o objemu **689 cm³**, kapalinou chlazený, DOHC, se čtyřmi ventily na válec. Motor dosahuje výkonu **73,4 k (54 kW)** při 9 000 ot./min a točivého momentu **68 Nm** při 6 500 ot./min. Kompresní poměr činí 11,5 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování, zapalování TCI, spojka je vícelamelová mokrá, převodovka šestistupňová s řetězovým sekundárním převodem.
Rám je **ocelový dvojitý kolébkový**, navržený pro maximální odolnost v terénu. Přední odpružení tvoří **plně stavitelná 43mm upside-down vidlice**, zadní tlumič je monoshock s dálkovým nastavením. Zdvih odpružení činí 210 mm vpředu a 200 mm vzadu. Brzdy tvoří 282mm kotouče vpředu a 245mm vzadu, s možností **vypnutí ABS** a **trakční kontroly (TCS)** pro off-road použití.
Motocykl je osazen **drátěnými koly** s pneumatikami 90/90 R21 vpředu a 150/70 R18 vzadu. Výška sedla je **875 mm** (snížená verze 860 mm), světlá výška 240 mm, rozvor 1 490 mm. Mokrá hmotnost činí **208 kg**, nádrž pojme **16 l** paliva, spotřeba se pohybuje kolem **4,3 l/100 km**. Maximální rychlost je přibližně **190 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **6,3″ barevný TFT displej** s konektivitou, **ride-by-wire YCC-T**, **jízdní režimy Sport / Explorer**, **novou intuitivní ovládací jednotku**, USB port a volitelnou navigaci. Design je inspirován rallye závody, s plochým sedlem, štíhlou kapotáží a vysokou odolností vůči přírodním živlům. Ténéré 700 je ideální volbou pro dobrodruhy, kteří chtějí svobodu bez kompromisů – na silnici i mimo ni.
Včetně všech poplatků
Yamaha Tenere 700
Trhové Dušníky