Motocykl z roku 2020 je v perfektním stavu, s najetými 29 329 km a kompletní servisní historií od značky Triumph, včetně protokolu TÜV. Je vybaven několika kvalitními doplňky a příslušenstvím, jako jsou dva klíče, návod k obsluze a servisní kniha s fakturami a COC. Mezi výrazné prvky výbavy patří LED světla a blinkry, různé jízdní režimy, quickshifter, tempomat, vyhřívané rukojeti a sedlo. Motocykl je dále vybaven centrálním stojanem, velkým padacím rámem, hliníkovým krytem motoru a přídavnými světly. Součástí je také kompletní sada hliníkových kufrů, včetně bočních kufrů s vnitřními brašnami, a výfuk Akrapovič. Pro pohodlí je zde také držák telefonu s indukčním dobíjením. Motocykl je po prvním majiteli a je v hezkém stavu. Řetězová sada je ve 100% kondici, pneumatiky mají 70% opotřebení. Poslední servis proběhl v únoru 2025 při 26 575 km a motocykl je aktuálně po výměně řetězové sady, tudíž není potřeba žádné investice. Prohlídka je možná v Plzni.
2020
29.329 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900 Rally
Plzeň 4-Újezd