Suzuki V-Strom 650 XT, ročník 2020, s nájezdem 48 000 km. Motorka je ve skvělém stavu, bez jakýchkoliv poškození. Je vybavena ABS, kontrolou trakce, drátěnými koly a hlavním stojanem. Dále má kryty rukou, vyhřívání řídítek, kryt motoru a padací rám. Mezi další příslušenství patří nastavitelný plexi štít, hlídání tlaku pneumatik, kryt chladiče, alarm na dálkové ovládání, potah sedla a vyhřívání madel pro spolujezdce. Motorka má také 2x držáky na přilby na padacím rámu a přední progresivní pružiny včetně nastavení předpětí, zesílení předpětí zadního tlumiče a brašny do padacích rámů. K dispozici je i brašna na nádrž, 2x tubusy na nářadí umístěné za bočními kufry, prodloužení předního blatníku, zvednutý podvozek jak vpředu, tak vzadu, zvednutá řídítka a snížené stupačky. Dále bylo provedeno prodloužení a rozšíření bočního stojanu. Motorka je přizpůsobena pro jezdce s výškou od 180 cm a váhou od 85 kg. Byla koupena nová v České republice a je v rodinném vlastnictví, jsem druhý majitel a prvním majitelem byl můj bratr. Motorka se prodává bez kufrů, ale nosiče pro boční kufry Shad zůstanou součástí. K vidění je v Bratřejově.
2020
48.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom
Napajedla
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi