Suzuki DL 650 V-Strom XT, vyrobená v roce 2020, má objem 650 ccm a je v top stavu, prakticky jako nová. S najetými 13 000 km je po jednom privátním majiteli a byla zakoupena a servisována u autorizovaného dodavatele značky Suzuki. Motocykl má kompletní faktury od servisů, což potvrzuje jeho pečlivou údržbu. Verze XT je vybavena ABS a TC (kontrolou trakce) pro zajištění bezpečné jízdy. Motocykl je bohatě vybaven: padacími rámy, třemi kufry, centrálním stojanem, vyšším plexi s deflektorem, originálním tankvakem Suzuki na nádrži a blastery. Nedávno prošel kompletním servisem, který zahrnoval výměnu oleje a filtru, novou brzdovou kapalinu, téměř nové pneumatiky a řetězovou sadu, a také nový vzduchový filtr, takže je připraven na nové dobrodružství. Cena zahrnuje dovozovou technickou kontrolu na 4 roky.
2020
13.000 km
Včetně všech poplatků
Suzuki DL 650 V-Strom (2005) TOP, 13t.km, po servisu, výbava
České Budějovice
Suzuki DL 650 V-Strom se představil jako univerzální stroj schopný zvládnout jak hladký asfalt, tak lehčí šotolinu. Jeho vzhled s polovozděnou kapotáží a charakteristickým dvouokým světlometem působí sebejistě a připraveně na každou trasu.
Výrazné tvary palivové nádrže s integrovanými madly pro spolujezdce zdůrazňují praktičnost při delších cestách. Nastavitelný štítek účinně odvádí vítr mimo přilbu a zachovává čistou linku, aniž by narušoval sportovní dojem.
Vzpřímená jízdní pozice a úzký podsedlový prostor usnadňují ovládání ve městě i při zastávkách na pumpě. Stroj působí kompaktně, přitom poskytuje dostatek prostoru pro nohy i při rychlých průjezdech klikatými okreskami.
Při jízdě po dlouhých trasách oceníte pohodlné sedlo a ergonomicky tvarovaná řídítka, která minimalizují únavu rukou a zad. Díky tomu zůstává motorka komfortní i po stovkách kilometrů bez častých přestávek.
Lehký a přitom robustní podvozek s dostatečným zdvihem pružin efektivně pohlcuje díry i štěrk. Řazení keramikou potažených pístků v předních brzdách zaručuje precizní zastavení, ať už jedete po suchu nebo v dešti.
Vyšší světlá výška a pevné kryty motoru umožňují překonat nerovnosti a brodění menších kaluží bez obav. Stabilita při rychlých rovinkách i jistota v pomalých manévrech dělají z V-Stromu skutečný all-rounder.
Podívejte se na upevnění předního štítku a šroubové spoje kapotáže – uvolněné nebo poškozené panty mohou při vyšších rychlostech vibrovat a snižovat ochranu proti větru, takže dejte pozor na praskliny v plastu a opotřebené těsnicí lišty.
Odklopte boční kryty a vyjměte palivový filtr, a zároveň sledujte případné usazeniny a praskliny ve vstřikovacích hadicích, protože zanedbaná výměna může vést k trhání toku paliva a neklidnému chodu motoru.
Otočte kulovým spínačem ABS a zastavte silně ve dvou různých režimech brzdění, a sledujte reakci kontrolky a zpětnou vazbu brzd – nevyvážená odezva levé a pravé brzdy nebo blikající indikátor mohou odhalit problémy s tlakem v brzdovém okruhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi