Moto Guzzi V7 III Stone z roku 2020 je v výborném stavu a prošla pravidelným servisem v odborném servisu Officina Riantini. Motorka má objem 750 ccm a na tachometru se nachází lehce přes 20 000 km. Její majitel pečlivě o motorku staral a ta byla vždy garážována. Motorka je vybavena několika zajímavými doplňky. Disponuje červenými kryty válců, přičemž originální kryty jsou také k dispozici. Na motocyklu naleznete držák na telefon se zásuvkou USB a koncovky výfuku Mivv, které jsou rovněž doplněny o originální výfuky. K dalším úpravám patří zadní tlumiče K-Tech a motorka je opatřena jedním sedlem, k němuž je také originální sedlo. K praktickým doplňkům patří nosič a brašny Givi, které sice mají již něco za sebou, avšak stále plně slouží. Motorka má za sebou 20 000 km servis a je připravena na novou sezonu, i když by bylo vhodné pořídit nové pneumatiky pro lepší zajištění jízdy.
2020
20.000 km
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 Stone
Modřany
Moto Guzzi V7 představuje elegantní kombinaci klasické italské tradice a moderních designových prvků. Jeho nadčasová silueta s podélně uloženým motorem a výrazným rámem vytváří jedinečný profil, který zaujme jak v městských ulicích, tak na klikatých venkovských cestách.
Vzpřímená pozice jezdce a protažené sedlo zajišťují komfort i na delších trasách. Díky dostatečnému prostoru pro tělo a volnosti v oblasti zápěstí se každá jízda mění v příjemný zážitek bez zbytečného namáhání páteře.
Minimalistické kryty a snadno přístupné servisní body usnadňují základní údržbu. Moto Guzzi V7 tak nabízí nejen stylový zážitek, ale i nenáročný provoz, který nechá víc času na samotné objevování nových tras.
Charakteristické rezonance řadového twin motoru vytvářejí hluboký akustický projev, který probudí senzory kolemjdoucích i při klidné jízdě. Tento zvukový podpis je součástí kouzla každé vyjížďky.
Lehký podvozek a široká řídítka poskytují vynikající cit pro zatáčky a jistou páku při manévrování. Ať už prolézáte městským provozem nebo zběsile opisujete klopenky, V7 reaguje přesně a bez váhání.
Možnosti přidání jednoduchých brašen či tankvaku promění strojek v praktického parťáka na víkendové výlety. Stačí přidat pár doplňků a V7 je připravena pojmout vše potřebné do roadtripu.
Udělej demontáž bočních krytů kardanu a prohlédni ložiska kyvné vidlice, a dávej pozor na nadměrné vůle a únik maziva, protože poškozené těsnění se projeví hlučným pohonem a zrychleným opotřebením dřív, než čekáš.
Udělej několik studených startů a poslouchej zvuk ventilových rozvodů, a dávej pozor na nepravidelné klapání a kvílení, protože uvolněný šroub či opotřebovaný vak ventilů může způsobit cukání motoru právě ve chvíli, kdy to nejméně potřebuješ.
Udělej vizuální kontrolu statoru a regulátoru nabíjení, a dávej pozor na přehřáté póly a vyteklé spoje, protože slabé dobíjení se brzy projeví vybitou baterií a potížemi se startováním při nižších teplotách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi